Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Milyen programmal érdemes...

Milyen programmal érdemes autókat 3D-ben modellezni?

Figyelt kérdés
Nagyjából két éve használom a blendert, autókat modellezek, nagyon szépek, de a felületük még mindig nem tökéletes (főleg az üvegen látszik, ha az nem követi le a tökéletes ívet, és egy bemélyedést a kilincsnél egyszerűen nem tudok megcsinálni anélkül, hogy a körülötte lévő felület ne legyen egyenletlen). Nemrég elkeztem tanulni a fusion 360-at, ahol íveket tudok használni, szóval egyenletes lesz a felület. Viszont kicsit elbizonytalanodtam, mert attól félek, hogy nem tudok majd ugyanolyan részleteket megcsinálni, meg a megjelenítés is fura a fusion-ben, nem annyira kivehető a pontos forma. Egyébként a végső rendereket továbbra is blenderben csinálnám, de modellezésre ti mit ajánlotok? Esetleg hogy tudnék fejlődni?

febr. 15. 22:32
 1/6 anonim ***** válasza:
Autodesk Maya esetleg?
febr. 15. 22:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 Il Professore ***** válasza:
Az ipar CATIA-t, Siemens Solid Edget, Inventort, ritkábban Solidworkst használ. Ha nem a járművek gépészeti modellezése a cél akkor meg tökmindegy, ami a végső felhasználás szempontjából legideálisabb célszoftver.
febr. 15. 23:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Az autók íves részeit fusionben mesh bodyként tervezd meg. Nézd végig a fusion demo projekteket, a zsebkés asszem adott erre egy jó példát.
febr. 16. 01:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 tabaki ***** válasza:

„a felületük még mindig nem tökéletes”

„bemélyedést a kilincsnél”


Gondolom, két év blenderezés után már túl sok tanáccsal nem szolgálhatok, de kíváncsi lennék a jelenségre. Nem tudnál egy blend-fájlban letölthetővé tenni valami modellt, amin ez megfigyelhető? Természetesen nem kívánom, hogy közzétedd a teljes munkádat, úgy képzelem, hogy a lényeget kidobva csak a problémás részleteket hagynád meg a fájlban, például a szélvédőt meg egy ajtót.

febr. 16. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:

#4 ez jó ötlet! [link]

Az első kép még eléggé az elején készült, a második egy darabka a végleges renderből olyan hibákkal, amiket nem tudtam megoldani. Az utolsó képen egy Tesla Model S van, azt félbe is hagytam, mert nagyon feltűnő hibák voltak rajta.

febr. 16. 21:34
 6/6 anonim ***** válasza:
Én inkább algoritmikusan szoktam modellezni, ott akkor van ilyen probléma mikor nem elég sűrű a rácsszerkezet.
febr. 19. 09:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!