Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Miért nem megy a Google...

Miért nem megy a Google kereső és a Youtube Firefoxon?

Figyelt kérdés

Kb. decemberben kezdődött. Átnézettem mindenféle vírusirtóval, semmi. Aztán rájöttem, hogy ha egy régebbi Firefoxot telepítek az újra, akkor minden jó. Le volt tiltva a frissítés, de most valami miatt frissült, és ez a kettő megint nem megy. Csak most már a régebbi verzió telepítését nem engedi, adatvesztés lehetőségére hivatkozva.

Ha guglizni próbálok, vagy a Youtube-ot megnyitni, akkor ilyen üzenetet kapok:

[link]

Semmi oldalt nem találtam ezeken kívül, ami nem menne. A Gmail is jó.

Asztali gép, Win10, Defender.


febr. 16. 18:45
 1/7 anonim ***** válasza:
mert egy kaga. töltsd le a chromeot mint minden rendes ember
febr. 16. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 7hetedik ***** válasza:
Valami állítólag van a firefoxal telepítsél előző verziót és kapcsold ki a firefox frissítést
febr. 16. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Ezt írtam, hogy nem engedi rátelepíteni most már a régi verziót. Egy hónapja még engedte.
febr. 16. 19:56
 4/7 7hetedik ***** válasza:

Törölted teljesen ? a mappából is?


Vagy marad az opera

febr. 16. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 CspCsj ***** válasza:

Más böngészőben (pl. Edge) működnek ezek a weboldalak?

A hibaüzenetnél, alul a Speciális gombra klikkelve milyen hibakódot ír?


1.

Dátum/idő nincs elállítva?


2.

Az adott weboldal sütijeit és mentett adatait törölném:

Firefox > Beállítások > Adatvédelem és biztonság > görgess le a Sütik és oldaladatok részig > Adatok kezelése > keresőmezőbe: youtube > alul Összes látható eltávolítása. (google-re is lehet ilyet, de a gmail-re utána be kell jelentkezni)


3.

Esetleg kipróbálnám új profillal:

- Firefox bezár

- Start menü > egyből írd: %appdata% > ENTER billentyű

- megjelenő ablakban a MOZILLA nevű mappát nevezd át pl. MOZILLA_MENTES-re

- indítsd a Firefox-ot (teljesen alap beállításokkal indul), és próbáld ki az említett weboldalakat

- ha így jó, akkor a régi profilban keveredett meg valami.

(át lehet menteni a régi profilból, ami kell - könyvjelzőket, jelszavakat, használt kiegészítők listáját stb.)


Visszaállás a korábbi profilra:

- Firefox bezárása

- MOZILLA_MENTES mappa átnevezése MOZILLA-ra.

febr. 16. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat.

Végül az lett, hogy olvastam valahol, hogy a vírusirtó (ott: NOD) volt túl lelkes ilyen esetben, úgyhogy feltelepítettem az Avastot. Egy újraindítást követően megszűntek a gondok.

Viszont amikor felmerült a probléma, akkor a próbálkozások közben kihagytam azt a teljesen evidens dolgot, hogy újraindítottam volna a gépet. Csak a Firefoxot indítgattam.

Különben nem töröltem, hanem csak rátelepítettem a régebbi és utána az új verziókat, kétféle régebbi verzióval.

Más böngészővel nem volt gond, csak ezzel.

A sütiket már előbb töröltem egy általános takarítás keretében, de most kipróbáltam a leírt módon is ismét, viszont az nem hozta helyre.

febr. 18. 04:54
 7/7 7hetedik ***** válasza:
:)
febr. 18. 04:58
Hasznos számodra ez a válasz?
Kvizlabirintus.hu Kérdések, felfedezés, stratégia

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!