Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Valaki leforditaná a lényeget?...

Valaki leforditaná a lényeget? Zöld kézzel jutalmaznám.

Figyelt kérdés

A lényeg hogy win 7 alatt lehet emulálni,a directxet,csak nem teljesen értem mit kéne tennem :) előre is köszi!


The beta Direct3D 10, 10.1 and 11 components in the November SDK have an additional driver type that can be specified during CreateDevice – this is D3D10_DRIVER_TYPE_WARP. When this is specified, a WARP10 device will be created and no hardware device will be initialized.


The November DirectX SDK includes a beta version of the WARP10 rasterizer. Because WARP10 uses the same software interface to Direct3D that is used by the references rasterizer, any Direct3D 10 or 10.1 application that can support running with the reference rasterizer can be tested with WARP10. Rename D3D10WARP.DLL to D3D10REF.DLL and place it in the same folder as the sample or application and when you switch to ref you will see WARP10 rendering.


If WARP10 is renamed D3D10Ref.DLL and placed in C:\Program Files (x86)\Microsoft DirectX SDK (November 2008)\Samples\C++\Direct3D\Bin\x86, the DirectX samples can all run against WARP10, either by clicking the ‘Toggle Ref’ button in the sample, or running the sample with /ref specified on the command line.


2010. nov. 11. 13:04
 1/1 anonim ***** válasza:

Íme a fordítás:


---


A béta Direct3D 10, 10.1 és 11 komponensek a novemberi SDK-ban tartalmaznak egy új driver típust, amit CreateDevice hívásakol lehet megadni. Ez a D3D10_DRIVER_TYPE_WARP. Amennyiben ezt adja meg, egy WARP10 eszköz fog létrejönni, hardvereszköz használata nélkül.


A novemberi DirectX SDK-ban a WARP10 raszterező béta változata található meg. Mivel a WARP10 ugyanazt a szoftveres interfészt használja, amit a referencia raszterező, bármely, a referencia raszterezőt támogató Direct3D 10 vagy 10.1 alkalmazás kipróbálható a WARP10-zel. Nevezze át a D3D10WARP.DLL fájlt D3D10REF.DLL-lé, és helyezze ugyanabba a mappába, ahol a példa, illetve a program található, és amikor referencia raszterezőre vált, a WARP10 fog renderelni.


Ha a WARP10-et átnevezi D3D10REF.DLL-lé, és a "C:\Program Files (x86)\Microsoft DirectX SDK (November 2008)\Samples\C++\Direct3D\Bin\x86" mappába helyezi, akkor az összes DirectX példa a WARP10-et fogja használni, ha megnyomja a bennük található "Toggle Ref" gombot, vagy /ref kapcsolóval indítja őket.


---


Javasolnám, hogy ha nem tudsz angolul annyira, hogy ezt megértsd, akkor nem biztos, hogy jó ötlet rögtön DX10-et programozni. Ha nem programozó vagy, hanem más célra kellene a WARP, akkor ki kell, hogy ábrándítsalak. Először is, az adott programnak támogatni kell a referencia raszterezőt, ami általában nem jellemző. Másodszor, bár a WARP tényleg gyorsabb egy kicsit a referenciánál, ez kb. annyit jelent, 0,02 fps helyett lesz mondjuk 0,8 egy átlagos processzoron. Ezen nem fogsz játékokat futtatni, az biztos.


Ha mégis kísérletezni akarsz vele, akkor a következőt próbáld ki. Elvileg működnie kellene, bár soha nem próbáltam. A D3D10WARP.DLL-t a fent említettek szerint átnevezed D3D10REF.DLL-lé, majd berakod a program mappájába az exe mellé. Utána két lehetőség van. Ha a program támogatja a referencia raszterezőt, akkor kész is vagy, csak állítsd be a programot, hogy azt használja. Ha viszont nem támogatja (pl. játékok és szinte minden más), akkor próbáld meg az SDK-ban szintén megtalálható PIX eszközzel (vagy valami ilyesmi) átkényszeríteni referencia módba (forece ref).

2010. nov. 11. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!