Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Help! Gameplay videót akarok...

Help! Gameplay videót akarok csinálni rögzíteni számítógépen A témában kezdő vagyok. Mondana valaki valamilyen Programot? Az se baj ha ősrégi (A Gépem is az) lehet 10-15 éves program is a lényeg hogy tudjak vele rögzíteni 240P,360P,480p videót

Figyelt kérdés
A Gépem adatai: Dell Inspiron 8600 Proci:Intel (Centrino) Pencium M 735 Dothan Level2MBCache 1700 MHZ Max:Órajel 2260 MHZ RAM: 2 GB PCI 2700 DDR 1 Ram Videókártya: ATi Mobility Radeon 9600 128MB 128 Bit HDD: Fujitsu 80 GB Win XP Pro SP 3

2016. ápr. 19. 14:20
1 2
 1/12 GoatSheepDog ***** válasza:

Bandicam

HyperCam

2016. ápr. 19. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
Bocsánat de ezzel a géppel semmire nem mész az emberek mostanában csak HD gameplayeket néznek. (kivéve telefon). Nem nagyon bírná el ez a gép egyszerre a játékot és a felvevőprogramot. Szerintem újítsd fel vagy vegyél újat mert ezzel semmire nem fogsz menni. Csak negatív vissza jelzéseket fogsz kapni. Én is most fogom elkezdeni a videózást és szerintem legalább 1Gb-os videókártya és egy 2.5 ghz processzor kell hozzá mert így a vágásnál a renderelési idő kár több óra is lehet. Ja és a 240p borzalmas (kivéve ha 8 bites játékokat veszel fel pl.:mario) de még a 480p se tökéletes. Sok szerencsét!!
2016. ápr. 19. 14:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 Hominida ***** válasza:

"az emberek mostanában csak HD gameplayeket néznek"


Elég szomorú. Nem minden játéknak van HD képe. De a felvett gameplayt egy videókonvertálóval fel lehet tolni HD felbontásig, kiélesítéssel, aztán töltsd fel úgy a népeknek.

2016. ápr. 19. 14:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
Ja és a Bandicam-nek felül van egy hirdetés a videóban (utálják az emberek). A hypercam pedig nem nyújt tökéletes szolgáltatást.
2016. ápr. 19. 14:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:

#4

Meg is lehet ám venni, aztán egyből eltűnik a vízjel.