Hogyan tudok importálni max fájlt a blenderbe?
Amennyire tudom, más program is csak a 3DS (OBJ, stb.) fájlokat fogadja, itt például a Maya esetén is ugyanazt ajánlják, mint én a Blendernél (annyi a különbség, hogy még egy plugint is le kell tölteni hozzá):
... pedig a Maya igazán nem kispályás szoftver, ráadásul már jó ideje ugyanúgy az Autodesk égisze alatt fejlesztik, ezért nyilván hasznos lenne a közvetlen átjárás a két program között.
De a fő problémán, a modellek belső szerkezetén valószínűleg az se sokat változtatna. Mivel jóformán csak számértékek felsorolásáról van szó, pont a csúcspontleírást a legkönnyebb változatlanul átírni a másik program formátumára, ezért nem várható, hogy a modell konvertáláskor mondjuk egyszerűsödik, vagy összeolvad -- vagyis nemigen javítana rajta, akármilyen vargabetűvel kerülne is a Blenderbe.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!