Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Egy rövid excel VBA kérdés,...

Egy rövid excel VBA kérdés, tudnátok segíteni?

Figyelt kérdés

Szóval excelbe beszúrtam egy képet, és szeretném ha a képre kattintva bal gombbal egy cella értéke mindig egyel növekedjen, bal gombbal rákattintva csökkenjen.

A probléma az, hogy elég kezdő vagyok. Az első része még egyszerű, csak egy kezdetleges makrót írsz hozzá, és a képhez rendeled, viszont ez nekem nem lesz elég, mindenképpen szükségem lenne arra is, hogy jobb gombbal rákattintva viszont csökkenjen.



2012. máj. 25. 04:13
 1/4 A kérdező kommentje:
Bocs, az első mondatban a második bal jobb akarna lenni.
2012. máj. 25. 04:13
 2/4 A kérdező kommentje:

Sikerült valamelyest megoldanom, csak lenne vele problémám még. Eddig így néz ki, activex vezérlőt alkalmazok:


Private Sub image1_MouseUp(ByVal Button As Integer, ByVal Shift As Integer, ByVal X As Single, ByVal Y As Single)



If Button = 1 Then

m = Cells(1, 1)

If m < 4 Then

Cells(1, 1) = m + 1

ElseIf m > 4 Then

Cells(1, 1) = 4

End If

End If


If Button = 2 Then

m = Cells(1, 1)

If m > 1 Then

Cells(1, 1) = m - 1

ElseIf m < 1 Then

Cells(1, 1) = 1

End If

End If


End Sub


A gond az, hogy szeretném is hogy valamilyen feltételnek megfelelően a kép homályosodjon el, és kijelölhetetlen legyen. Ezt normális képpel könnyebb lenne megcsinálni, sajnos tényleg nem értek hozzá, de legalább valamennyit haladtam.

2012. máj. 25. 09:13
 3/4 A kérdező kommentje:
Mindemellett csak a jpeg és a gif felbontást engedi :\
2012. máj. 25. 09:46
 4/4 anonim ***** válasza:

Szia!


Az elhomályosodást az

image1.Enabled = False

utasítással érheted el, visszacsinálni az

image1.Enabled = True

-val tudod.

2012. máj. 26. 12:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu