Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Számítástechnika » Programozás

A kérdés

XNA Game Studio-ban hol lehet előhívni a grafikus szerkesztőfelületet?

Sziasztok! Telepítettem az XNA Game Studio-t a Visual C# 2010 Express programomhoz, de nem tudom előhívni a grafikus kezelőfelületet, csak a programkódot látom.

Vagy nincs ilyen beépítve, hanem más progival kell pályát tervezni?



Keress kérdéseket hasonló témákban: XNA Game Studio, játék, programozás, Visual C#

 2014. nov. 8. 08:20  Privát üzenet  

A válaszok

Nincs semmi ilyen beépítve. Az XNA egy grafikus keretrendszer, ami biztosítja a kommunikációt a hardverrel (directX 9c-n keresztül), és ad hasznos könyvtárakat, amikkel pl könnyen be tudod tölteni a képeket, zenéket, stb-ket.


De ettől ez még egy könyvtár, nem egy Game Maker (hanem annál sokkal több, és jobb :) ) - tehát amit el akarsz érni, azt programozással kell elérned.



A válaszíró 78%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/5Időpont 2014. nov. 8. 08:40 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Oh, amúgy, XNA-hoz remek tutorial sorozat:


[link]



A válaszíró 78%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/5Időpont 2014. nov. 8. 08:40 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Xna t tanulni teljesen felesleges már, semmilyen előnye nincs pl egy unity val szemben, ami minden alapszintű eszközzel rendelkezik, amivel meg nem, azt megírhatod.

A válaszíró 76%-ban hasznos válaszokat ad.
# 3/5Időpont 2014. nov. 8. 17:48 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

17:48,


Nem felesleges - egy saját motort írva és bütykölve rengeteg dolgot lehet tanulni. Unity grafmotor, ergo rengeteg mindent megírtak helyetted. Összehozni az első bugos, lassú grafmotor csírát többet tanít, mint megírni unityben három játékot...



A válaszíró 78%-ban hasznos válaszokat ad.
# 4/5Időpont 2014. nov. 8. 19:40 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

#4

A unity egy teljes értékű játékmotor, távolról sem csak grafika. Hang, input, hálózat, fájl, fizika, etc. Ami meg nincs, azt megírhatod. Kíváncsi lennék, hogy hány játékot írtál, hogy összehasonlítást tudsz csinálni, és azok komplexitására is..

Szerintem ha engine írásban akar tapasztalatot szerezni valaki, akkor egyik sem jó választás, ha játékot akar írni, akkor pedig semmiféle előnyét nem látom az xna nak unity val szemben.



A válaszíró 76%-ban hasznos válaszokat ad.
# 5/5Időpont 2014. nov. 8. 21:58 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Egy olyan programot nehéz lenne írni aminek a grafikus felülete egy kocka lenne?
C ben irt programra lehet grafikus felületet húzni?
Miért ment el ennyire a 3D grafikus megjelenítés irányába a játékipar?
C# nyelvben mit jelent az hogy ellenőrzötten grafikus terület?
C++-ban van canvas szerű grafikus felület? Vagy ha nem akkor ott milyen van?
Text Based RPG-t akarok csinálni, később amikor elegendő tudásom lesz, tudok írni hozzá grafikus motort?

Kérdések a Számítástechnika rovatbólKérdések a Programozás rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!