Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogyan gyakoroljam a játék...

Hogyan gyakoroljam a játék készítést ha nem lehet haladni előre a projektel mert nem tudok, hozzá anyagot csinálni (grafika, hang)?

Figyelt kérdés

Társat pedig hülyeség volna keresni mert még nagyon nem megy jól. Egy egyszerű kis apróság is sok fórumozással és idővel járna.


Hogyan legyek egyre jobb ha nem láthatom,hogy működik e az amit csináltam vagy sem.


Nem akarok bonyolult dolgokat éppen ezért egy olyan program használatát gyakorlom amiben vizuálisan lehet kódolni összekattintani az eseményeket meg a többi.


Csak nem láthatok bele semmit és ki sem tudom próbálni mert nincs hozzá anyag.


2015. máj. 12. 00:48
 1/5 anonim ***** válasza:
100%

Placeholder\programmer art. A bossfight nagyon hasonlóan van lekódólva, akár egy gigászi kockát, akár egy rommá részletezett modellt kell leölni.

Btw rengeteg ingyenes gameart van a neten, teszteléshez teljesen jók, hang\zene szintén.

2015. máj. 12. 00:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Nem az a gond, hogy nem tudsz hozzá contentet csinálni, hanem az, hogy egy olyan program használatát gyakorlod amiben vizuálisan lehet kódolni összekattintani az eseményeket.


Ezzel így nem mész semmire, még Unity3D-ben is kulcsfontosságú a scriptelés. Ismerni kell a 3D vektor algebrát, a framework segít de a problémát nem oldja meg helyetted.


Amúgy vannak placeholderek, sok játék ötlet készül el nulla grafikával, csak színes téglalapok vannak a particle effekteben, vagy nagyon buta netről szedett textúrák. A motor és a koncepció elég, ha ezek jók lehet keríteni embereket akik legyártják a grafikus tartalmat.

2015. máj. 12. 08:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Ha nem akarsz grafikával, hanggal foglalkozni, az nem gond. Ha jól értem nem is ez a része érdekel, viszont ha maga a fejlesztés érdekelne, akkor tudnál ezek nélkül is haladni. Sok tervezési minta, matematika, technika van amit el kell sajátítanod. Bár ha csak összekattintani akarod a játékokat akkor igazából édesmindegy.
2015. máj. 12. 08:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

Miért baj az,hogy olyan eszközzel akarok alkotni ami ilyen összekattintgatós?


Nem akarok mai színvonalú dolgokat alkotni. Csak egyszerűeket amikben gyönyörű a grafikai tartalom és hang.


Az a baj,hogy nem szeretnék éveket tanulni programozást mert tudom ,hogy az ötleteimhez amiket akarok ez a program még több is mint elég. De egyébként kösz,higy felvilágosítottatok biztosan hasznis volna mélyebb szinteken érteni ehhez a témához de nem éri meg nekem apróságok miatt éveket belefektetni.

--------------------------

Ezt a placeholderes dolgot,hogyan gndoljátok nem igazán értem.

Az animációkezelést is jó volna tudni ebbe a progiba tehát csak csináljak egy animált kockát aztán ennyi az egész.


A külömböző karakterek pedig külömböző színű alakú kocka legyen.


Így értettétek vagy hogyan van ez?

2015. máj. 12. 15:37
 5/5 anonim ***** válasza:

- "nem tudok, hozzá anyagot csinálni (grafika, hang)"


- "Nem akarok mai színvonalú dolgokat alkotni. Csak egyszerűeket amikben gyönyörű a grafikai tartalom és hang."


Ez így elég nehéz lesz. A placeholder pedig az amire gondoltál. Egyszerű dolgokkal helyettesíted azokat a dolgokat ahova később kidolgozottabbak fognak kerülni.

2015. máj. 12. 16:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!