Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » OpenGL 2. 0-ba hogy lehet...

OpenGL 2. 0-ba hogy lehet törölni egy objektumot?

Figyelt kérdés
Adott például egy háromszög kirajzolva a képernyőre. Ezt kellene törölni. C++-ban írom a programom. Eddig úgy csináltam hogy kimozgattam a látótérből, és azt szeretném tudni, hogy van e esetleg más módja arra hogy a nem kívánatos alakzatokat eltüntessem.
2017. okt. 22. 13:34
 1/5 anonim ***** válasza:
Nincs dokumentációja az OpenGL-nek, ahol ez le lenne írva?
2017. okt. 22. 13:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Van. Csak nem igazán tudok még angolul ahoz hogy megértsem.
2017. okt. 22. 13:59
 3/5 anonim ***** válasza:
Akkor tanulj esetleg angolul. Itt a lehetőség, fogod azt a dokumentációt leülsz vele egy szótár társaságában és elkezded értelmezni.
2017. okt. 22. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

Itt van egy példa:

[link]

2017. okt. 22. 17:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Röviden:


Ha akarod kirajzolod, ha akarod nem és ezt egy boolean változó segítségével megteheted (ahogyan az előttem hozzászóló által belinkelt példa is mutatja).

2017. okt. 23. 09:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!