Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Python játékban segítene...

Python játékban segítene valaki? Egy mozgó labdára kell kattintani, ami ekkor iranyt/szint/sebességet vált. Az egérkattintás eseményét hogyan kössem a labdahoz?

Figyelt kérdés

Amit eddig tanultam,az a .bind(),de ez csak widget-re mukodik, és ha a mozgo labdara (create_oval) probalom, hibat jelez.

Segítség! Kezdő vagyok, ez valami egyszerű dolog lesz... ;)



2019. márc. 11. 08:12
 1/3 anonim ***** válasza:
100%
Az egész vásznon figyeled a kattintásokat, tudod a labda pozícióját. Aztán ha a egy egérkattintás x,y koordinátája a labda területére esik, akkor lefuttatod a függvényt, ami elvégzi a módosításokat.
2019. márc. 11. 08:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
2019. márc. 11. 09:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
És mindjárt jön a 128. kérdés, hogy miért kell a matek a programozáshoz. :))
2019. márc. 11. 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!