Kezdőoldal » Szépség és divat » Öltözködés » Mi a teendő, ha a H&M törölte...

Mi a teendő, ha a H&M törölte a rendelésem?

Figyelt kérdés

12-én rendeltem egy ruhát, jelenleg 7-9 nap a szállítás náluk, így az még csak folyamatban volt.

Majd az imént a semmiből kapok egy e-mailt, hogy törölték a rendelésem.

"Sajnos rendelésed egy vagy több tételét nem tudjuk szállítani. Alább láthatod a részleteket a kérdéses tétel(ek)ről."

Már az önmagában is felháborító, hogy ilyen indokolatlan dolog megtörténhet, de jelenleg amiatt aggódom leginkább, hogy a pénz, amit én készségesen elutaltam nekik a rendeléskor, hogyan fog hozzám visszakerülni?

Holnap megpróbálom felkeresni az ügyfélszolgálatot,de addig gondoltam, ha valakinek van valami tapasztalata, megoszthatja velem.



2018. máj. 18. 23:03
 1/3 anonim ***** válasza:
100%
Előfordul,de nem olyan gyakran. Én rendszeresen rendelek és még csak egyszer volt ilyen. A pénzt vissza utalják, kivéve azt amit kiszállítanak. A kérdéses tételeket nem küldik és azokért nem kell fizetni.
2018. máj. 19. 07:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm
2018. máj. 19. 09:06
 3/3 anonim válasza:
Én is rendeltem tőlük, 3 ruhadarabot és az egyiket törölték a rendelésemből.... hát köszönöm szépen.....
2018. máj. 26. 11:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!