Kezdőoldal » Szépség és divat » Smink és kiegészítők » Miért ilyen a bőröm alapozózás...

Miért ilyen a bőröm alapozózás után?

Figyelt kérdés
Nagyon kezdő vagyok sminkelés terén, holott már 27 éves vagyok. Szeretnék alapozót használni néha, de eddig akárhányat próbáltam mindig nagyon matt lett a bőröm és az apró pihe szőröket is nagyon kiemeli. Nekem nagyon nem tetszik így. Nem tudom eldönteni, hogy száraz vagy zsíros a bőröm, mert az orrom vonalánál olyan érzésem van, hogy zsíros de máshol nem az. Pattanásom nagyin ritkán van, talán évente kétszer. Az alapozóm nem matt hatású, mégis olyan a végeredmény mintha belefejeltem volna egy vödör púderbe. Lapos alapozó ecsetem van és ujjal is próbáltam beleütögetni a bőrömbe az alapozót, de sehogy sem klappol. Valaki tud segíteni nekem egy picit?

2019. nov. 27. 12:50
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
74%
Folyékony alapozót válassz, és nagyon jól dolgozd el, én ajánlom a sminkszivacsot 😊
2019. nov. 27. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
64%
Nem lehet, hogy másik színárnyalatút kéne használni?
2019. nov. 27. 12:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
55%
Benedvesített sminkszivacs!!!
2019. nov. 27. 13:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
71%

Előszöris nem csak száraz és csak zsíros bőrtípus létezik. A leírásod alapján azt mondanám kombinált bőröd van. Ez annyit tesz, hogy a T zónában (homlok, orr) zsírosodásra hajlamos, míg a többi részén nem. Alapozás előtt mindenképpen használj hidratáló krémet. Ha nincsenek hatalmas bőrhibáid csak egy kis színt szeretnél / egységesítést jó alternatíva lehet egy BB vagy egy CC krém. Ahogy előttem is írták már alapozót a legjobb nedves smink szivaccsal felvinni/eldolgozni.


Üdv, egy sminkes

2019. nov. 27. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A kérdező kommentje:
Köszönöm mindenkinek! Veszek sminkszivacsot és megpróbálom nedvesen azzal. Remélem úgy jobb lesz az eredmény...
2019. nov. 27. 15:11