Kezdőoldal » Szépség és divat » Smink és kiegészítők » Melyik a legjobb körmös márka?

Melyik a legjobb körmös márka?

Figyelt kérdés
Itthon szeretném csinálni a körmeimet, teljesen kezdő vagyok. Crystal nails-al és a Perfect nails-al szemezek, viszont érdeklődnék, hogy van-e ettől valamivel kedvezőbb áron jófajta márka.

2022. dec. 21. 18:22
 1/8 anonim ***** válasza:
2MBeauty. Szintén nemrég kezdtem, a színezett alap géllakkjaikat használom, nagyon bejött.
2022. dec. 21. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

1-es vagyok, eddig 2 színezett alapot használtam: Elastic CBE03 Milky White és Elastic CBE04 Milky Pink.


Egy évig jártam körmöshöz, ő szinte minden alapból, színből és savmentes primerből is ezt a márkát használta, és mivel mindig elégedett voltam vele, én is emellett döntöttem. :)

2022. dec. 21. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Cristal nails akrilgeljei sokkal klcsobbak
2022. dec. 21. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
29%

Moonbasa a kedvencem.

A Crystal Nailsnél nincs rosszabb :)

2022. dec. 22. 11:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Moonbasa akrilgeljeinek csunyak az arnyalatai. Ingyen se kategoria
2022. dec. 23. 07:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
Minden márkának vannak jó és kevésbé jó termékei, a legtöbb pedig egyéni preferencia is. Pl. számomra a Crystal 3step lakkjai a legjobbak, nekem jól fednek és az ecsettel nagyon könnyű dolgozni. A 2m sem rossz, viszont sikerült olyan lakkokat rendelnem, amelyek nem igazán fedtek szépen, de van tőlük olyan, ami 1 rétegben is szép. Akrilgélből, építő anyagokból és fényzseléből már csak Victoria Vynn termékeket használok, nekem abban nem jött be egyik más márka sem, pedig próbáltam többet. Próbáld ki azt, amelyik neked tetszik, esetleg nézz videókat ahol az adott termékkel dolgoznak körmösök.
2023. jan. 1. 08:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza: