Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook

Kategória: Szépség és divat » Smink és kiegészítők

A kérdés
Yuukita nevű felhasználó kérdése:

Helix piercing kicserélése?

Kezdő vagyok még ezen a téren. A piercinget szeretném pár órára kicserélni egy vékonyabb szárú fülbevalóra.Később visszatudnám majd rakni? Nem lesz kisebb a lyuk?

Keress kérdéseket hasonló témákban: helix, piercing, csere, helix piercing, fülbevaló

nov. 8. 21:35  Privát üzenet  

A válaszok

Mikor csinaltattad?

Mert ha friss, 1-2 honapos nem ajanlom, hogy piszkald.

Ha nem friss akkor meg nyugodtan kicserelheted, mivel a seb mar ugymond begyogyult szoval nem lesz kisebb a lyuk.

Mert csak par orara szeretned? Ha kerdezhetem:)

A válaszíró 57%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/4Időpont nov. 9. 08:48 Privát üzenet

Ha már néhány hónapja meg van a piercinged, akkor pár órára nyugodtan kicserélheted, mert annyi idő alatt szerintem nem lesz kisebb a lyuk.

De egyébként ha valaha is emiatt "összemenne" a lyuk, akkor sincs veszve. Nem tudom mit takar a vékonyabb szárú fülbevaló (vagyis nem tudom, hogy az mekkora), de ha csak egy pár mm a különbség, akkor simán visszatudod rakni a piercinget (tapasztalat :D).

A válaszíró 78%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/4Időpont nov. 9. 18:22 Privát üzenet
A kérdező kommentje:

Már egy ideje megvan, 6 hónapja.. Igen pár mm kisebbre gondoltam.:) Egy-két ismerősőm szeret azzal ijesztgetni, hogy "összemegy" és nem tudom majd visszarakni így hát bogarat ültettek a fülembe. Köszönöm a válaszokat, nagyon sokat segítettetek ezzel nekem :)

# 3/4Időpont nov. 9. 19:41 Privát üzenet

Nekem anno volt 1 mm-es fülbevaló is a fülemben, meg 1.2 mm-es piercing. Erőlködés nélkül belement mindig a piercing a fülbevaló után. Nem vérzett, nem is fájt.