Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Szexualitás » Fogamzásgátlás » Ha híznék a fogamzásgátlótól,...

Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Ha híznék a fogamzásgátlótól, akkor az meddig történhet meg? Kb hány szem/levél után?

Figyelt kérdés
2011. jan. 29. 15:56
 1/4 anonim válasza:
én kb egy fél év után kezdtem el hízni, de az nem feltétlenül a tabi miatt volt, inkább a stressz és az egészségtelen étkezés volt az ok. de akkor sem híztam sokat, csak azért meglátszott. egyébként nem feltétlenül hízik tőle mindenki!
2011. jan. 29. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
én minervától híztam 5 kilót 4 hónap alatt
2011. jan. 29. 18:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

bármikor, még évek múlva is jelentkezhetnek mellékhatások

folyamatosan oda kell figyelni magadra

2011. jan. 30. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

Köszönöm.

Én még 9szemnél járok, régebben 3hónapig szedtem, akkor nem híztam, de most a legolcsóbbat kértem, triregolt írtak fel nekem, és kicsit félek hogy hízni fogok tőle.

2011. jan. 31. 20:42

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!