Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Szexualitás » Fogamzásgátlás

Figyelem! A szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

A kérdés
fazakas fanni nevű felhasználó kérdése:

Fogamzásgátló tablettát szedek fél éve kb. és most pecsétes vérzésem van mellette.2 napja . Ez mitől lehet? Nincs komolyabb bajom remélem .


Keress kérdéseket hasonló témákban: vérzés, fogamzásgátló

 2012. okt. 2. 09:51  Privát üzenet  

A válaszok
Mióta szeded a jelenlegi levelet? Mekkora volt az előző megvonásos vérzésed? (mennyi ideig tartott)

A válaszíró 77%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/5Időpont 2012. okt. 2. 09:53 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Nem hagytál ki gyógyszert? Nem volt hányás, hasmenés...stb?

A válaszíró 77%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/5Időpont 2012. okt. 2. 10:22 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Lehet csak simán nem a te szervezetednek való az a fajta amit szedsz és váltanod kell. Menj el orvoshoz!

# 3/5Időpont 2012. okt. 2. 10:34 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Ebböl a levélböl még 4 bogyó van hátra, ergo egy héttel elöbb jött meg mint kellett volna. vagyis elöbb kezdtem el vérezni :S nem volt hasmenésem meg semmi,és mindegyiket bevettem .

# 4/5Időpont 2012. okt. 2. 18:10 Privát üzenet
A kérdező kommentje:

és azt hiszem az elözö tabi mentes vérzésem az késett pár napot

# 5/5Időpont 2012. okt. 2. 18:11 Privát üzenet

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Van itt olyan, akinek hosszútávú/komolyabb problémát okozott a fogamzásgátló tabletta (vagy egyéb hormonos készítmény) szedése/alkalmazása?
Fogamzásgátló szedése mellett késhet a megvonásos vérzés? Valakivel előfordult már?
A 4. fajta fogamzásgátló sem vált be. Kipróbáljak egy újabbat?
Mi történik ha az 5. level 7 tablettája után abbahagyom a fogamzásgátló szedését? Lehet komolyabb bajom?
Alakult ki komolyabb betegséged a fogamzásgátló tabletta szedésétől?
Ha elkezdek fogamzásgátló tablettát szedni, mennyi idő után jelentkezhetnek komolyabb gondok (pl. trombózis)? Meddig kell aggódnom miatta? Kiderül ez az első hónapban? Vagy még korábban?

Kérdések a Szexualitás rovatbólKérdések a Fogamzásgátlás rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!