Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Szexualitás » Fogamzásgátlás » Együtt voltam a barátommal,...

Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Együtt voltam a barátommal, és elszakadt az óvszer. Ma lesz este, hogy beveszem, az első levél 14. szemét. Nagy gond lehet, vagy már hat a gyógyszer?

Figyelt kérdés

A menstruációm első napjától szedem - Novynette - és nem élvezett el bennem a barátom.

Ha tudtok jó tanácsok, kérlek írjatok.

Köszi.

18/L


2010. jan. 10. 09:58
 1/7 anonim ***** válasza:

Ne aggódj, már védve vagy! Csak nyugi:)


21/N

2010. jan. 10. 10:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Még kiegészíteném, hogy már kb. 1 hete napi 3 szem Algopyrint szedek, mert foghúzásom volt. Így sem befolyásolja a tablettát?
2010. jan. 10. 10:18
 3/7 anonim ***** válasza:
0%

Hát az algopyrint szedsz mellé, akkor kicsit necces..néhány fogamzásgátlónak csökken a hatása antibiotikum, fájdalomcsillapító mellett..

Reménykedjünk..de pár nap múlva csinálhatnál azért egy tesztet, megnyugtatásképpen

2010. jan. 10. 10:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Annyir autálom mikor valakinek foglama sincs egy témáról és a lehető legnagyobb nyugalommal jelent ki fasságokat... az algopirin NEM BEFOLYÁSOLJA a tablettát!!!!!!!!
2010. jan. 10. 11:30
Hasznos számodra ez a válasz?
Hoxa.hu, ahol megtalálhatod a hangod
 5/7 anonim ***** válasza:
Nem tényleg nem befolyásolja. Antibiotikum is csak befolyásolHATja, nem mindegyik van rá hatással, ezért kell mindig tájékoztatni a dokit és megkérdezni. Egyébként levél szám veszem a fájdalom csillapítókat, mert állandóan fáj a fejem, és nem befolyásolja ha így lenne igen sokan lennének már terhesek gyógyszer mellet. Nem is tudom, honnan jött ez az butaság...
2010. jan. 10. 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
köszi azért a válaszokat.
2010. jan. 10. 20:15
 7/7 A kérdező kommentje:
Onnan jött ez a sok "butaság", hogy most kezdtem el még csak tablettát szedni, és alapból nem volt meg még az egy levél beszedése... mellesleg nem egy ember írta, hogy egy-egy szem még belefér.... no mindegy. Végül is az ilyen kommentek miatt nem írhatnák ki szlogennek, hogy ez az a hely, ahol bármit megkérdezhetsz!!!???!!
2010. jan. 16. 20:11
Kvizlabirintus - Még nem járt le a kalandorok kora

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!