Kezdőoldal » Szexualitás » Fogamzásgátlás » Lehetseges hogy fel evre ra...

Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Lehetseges hogy fel evre ra hogy bevettem a 72 oras gyogyszert utana hormonzavarom lesz?

Figyelt kérdés

2015. febr. 16. 15:12
 1/3 anonim ***** válasza:
bizony
2015. febr. 16. 15:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Fel évre? Szerintem akkor már látszik h terhes vagy e..
2015. febr. 16. 15:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Persze, hogy lehetséges. De kétlem, hogy a gyógyszer-TŐL lett hormonzavarod.
2015. febr. 16. 16:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2023, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!