Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Szexualitás » Fogamzásgátlás » Sienima fogamzasgatlot fogok...

Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Sienima fogamzasgatlot fogok szedni. Valaki?

Figyelt kérdés

Az orvosom Mistral fogamzasgatlot irt fel, de a gyogyszertban nem volt, es ezt adta ugyanazzal a hatoanyaggal.

Szed itt valaki Sienima fogazmzasgatlot? Vélemények? A neten szinte semmit sem talaltam :(



2015. ápr. 22. 15:05
 1/1 anonim válasza:

Ez nagyon új, azért nem találsz róla semmit. Nekem nőtt a mellem, nem híztam, szóval eddig csupa jó :) én lassan 2 dobozzal beszedtem már. Első levélnél végig pecsételő vérzésem volt, néha még most is előfordul.

Régebben más hormontartalmú fogamzásgátlót szedtem, amitől tiszta depressziós és rosszkedvű voltam, meg hisztis, ettől viszont semmi bajom.

Viszont azt hozzá kell tennem, hogy a fogamzásgátlók lecsökkentik a B-vitamin szintet, és az is okozhat ilyen tüneteket, ezért ajánlom, hogy szedjetek mellé :) Magne B6, stb. Én most szedek multivitamint, így lehet, hogy ennek köszönhető, hogy ettől a tabitól semmi bajom.

2015. máj. 15. 13:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!