Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Szexualitás » Fogamzásgátlás » A Sienima fogamzásgátló új...

Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

A Sienima fogamzásgátló új gyógyszer? Szinte semmit nem találok róla. Valaki esetleg szedi?

Figyelt kérdés
2015. máj. 6. 10:40
 1/2 anonim válasza:
En is most kezdtem el szedni egy hete es egy kicsit rossz volt, hogy nem talaltam rola semmit, de biztos ugyanolyan, mint a tobbi fajta :) a verzesem ahogy bevettem mar csak barna volt masnap es 5naprol 3ra lerovidult.
2015. máj. 8. 22:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim válasza:

Nekem is nőtt a mellem, nem híztam, szóval eddig csupa jó :) én lassan 2 dobozzal beszedtem már. Első levélnél végig pecsételő vérzésem volt, néha még most is előfordul.

Régebben más hormontartalmú fogamzásgátlót szedtem, amitől tiszta depressziós és rosszkedvű voltam, meg hisztis, ettől viszont semmi bajom.

Viszont azt hozzá kell tennem, hogy a fogamzásgátlók lecsökkentik a B-vitamin szintet, és az is okozhat ilyen tüneteket, ezért ajánlom, hogy szedjetek mellé :) Magne B6, stb. Én most szedek multivitamint, így lehet, hogy ennek köszönhető, hogy ettől a tabitól semmi bajom.

2015. máj. 15. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!