Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Szexualitás » Fogamzásgátlás » Az eseményutáni tabletta...

Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Az eseményutáni tabletta meddig befolyásolhatja a menstruációs ciklust?

Figyelt kérdés

Május 29-én eseményutáni tablettát vettem be. A következő havi vérzésem két nappal korábban jelentkezett, azonban a júliusi már 3 napja késik. Az eseményutáni tabletta befolyásolhatja még? Emellett pár napja sárgás-fehéres folyásom van. Összefüggésben lehet?

Valamint munkahelyet váltottam és eléggé stresszeltem miatta, nem tudom ez okozhatja-e a késést. Nem szokott 1-2 napnál többet késni. A munkahelyem mellett pedig már emiatt is félek.

Valakinek volt már hasonló tapasztalata? Nagyon kétségbe vagyok esve.

Előre is köszönöm a segítőkész válaszokat.



2017. júl. 12. 10:02
 1/4 anonim ***** válasza:
Hát nem véletlenül mondják az orvosok, hogy 1 évben maximum egyet lehetne bevenni. Mire az az érzékeny rendszer magához tér... Plusz a stressz... Bőven lehet ezek miatt. Nekem anno amikor kiszakadt a gumi és bevettem egy ilyet 1-2 hetet is késett. Aztán beállt egy teljesen új időpontra sokkal rosszabb PMS tünetekkel. Eddig csak görcsöltem, mint állat, most már van mellfájdalom, sárkánnyá változás, evési rohamok... Én megszívtam vele :(
2017. júl. 12. 10:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Én is erősen görcsölök olyankor, de előjelei nem mindig mutatkoznak. Néha megduzzadnak a melleim, néha nem. Viszont evési roham és hangulatingadozás az nagyon gyakori. Meg ugyebár a puffadás. Most a hangulatingadozást vettem magamon észre, meg az érzékenységet, bármin el tudom sírni magam, tehát remélem hamarosan megjön. Nagyon remélem, hogy tényleg a gyógyszer és a stressz. Nagyon szépen köszönöm a nyugtató választ.
2017. júl. 12. 10:40
 3/4 anonim ***** válasza:
Körülbelül fél évig kavarhatja a ciklust.
2017. júl. 12. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Viszonylag "jó hír", már kevésbé vagyok kétségbeesve. Köszönöm.
2017. júl. 12. 13:02

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!