Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Szexualitás » Homoszexualitás » Mások is vannak így ezzel?

Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Mások is vannak így ezzel?

Figyelt kérdés

Még nagyon amatőr vagyok és nem vállalom fel magam nyíltan(csak 3 nagyon bizalmas lány barátom tudja).Suliban ha akarnék se tudnék ismerkedni mert iszonyúan kevés a fiú.Szóval suliban nem tudok barátkozni/ismerkedni viszont szeretnék egy meleg barátot de nem tudom hogy hol keressek...(olyan jó lenne dumálni egy szintén meleg sráccal meleg témákról^^).Kicsit szégyellem magam mert Budapesti vagyok és elvileg könnyű találkozni meleg srácokkal... de nekem így se megy.:/

Fiúzással ugyanígy vagyok pedig nem is a kinézetre/életkorra megyek(de azért van egy határ).

A kérdés az lenne hogy vannak-e más fiúk is akik úgy vannak a pártalálással/barátkozással mint én vagy csak én vagyok még ilyen béna?:P

2018. jún. 17. 19:19
 1/7 anonim ***** válasza:
100%
Vannak meleg társkereső oldalak, meleg klubok, főleg Budapesten. Sajnos tényleg nem könnyű párt találni.
2018. jún. 17. 19:21
 2/7 anonim ***** válasza:
60%

Gondolom, még fiatal vagy :). Majd eljön az időd!

Addig is, miről szeretnél beszélgetni? :)

2018. jún. 17. 19:47
 3/7 A kérdező kommentje:

17 vagyok.

Sok kérdésem van:D

Mi a véleményetek a hajfestésről?

Milyen egy ideális testalkat?

Külső vagy belső számít jobban ismerkedésnél és milyen?

Ti hol ismerkedtek?

.........

2018. jún. 17. 20:25
 4/7 anonim ***** válasza:
Nekem írhatsz ha gondolod, szívesen beszélgetek. :)
2018. jún. 17. 21:59
 5/7 anonim ***** válasza:
detto :) 21/f
2018. jún. 17. 23:13
 6/7 anonim válasza: