Akik folyamatosan fikázzák a mémeket, nem veszik észre, hogy miattuk maradnak azok a köztudatban?
Figyelt kérdés
Hány olyan mém volt már az elmúlt években, gondoljunk itt a Skibidi toiletre, a hawk tuah-ra vagy most a 6'7-re, amelyek a fiatalok körében pár hét, maximum pár hónap után lecsengtek, ehhez képest a fikázók még hosszú ideig beszélnek róluk, hogy "Mi ez a sz*r?", meg hogy "Hogy lett ez ekkora mém?", miközben miattuk maradnak ezek tovább a köztudatban. Tehát azzal, hogy folyton ezekről beszélnek, pont csak az ellenkező hatást érik el.nov. 1. 20:55
2/5 anonim 



válasza:




válasza:Ha elhal egy mém, a kritizálói is eltűnnek. Nincs is értelme beszélni róla a továbbiakban. A felvetésed abban az értelemben valid, hogy sok jelenséget az utálói segítenek a felszínen tartani akkor, amikor még aktív. Az influenszer jelenség tipikusan ilyen, mert nem fogják fel az utálkozók, hogy minden említés reklámerővel bír. Ha valakiről nem beszélnének elegen és nem forgatnák a nevét a közösségi médiában, jóval kevesebb olvasóhoz jutna el, jóval kevesebb statisztikát generálna, emiatt elesne a szponzorációktól is. Ha valakit nem gyűlölnek hanem csak utálnak, abból ő jön ki nyertesen.
3/5 anonim 



válasza:




válasza:Jó sok dolgod van neked is, hogy van időd ezzel foglalkozni...
4/5 Hintalow 



válasza:




válasza:Erre most küldenèk egy bad luck Brian-t, de szerintem azt sem tudják hogy eszik e vagy isszák 😅
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!




