Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook

Kategória: Szórakozás » Filmek, sorozatok

A kérdés

Tudnátok horror és/vagy misztikus filmeket ajánlani úgymond 'fokozatos' sorrendben? (többi lent)

Tudom,hogy kicsit furcsán hangzik a kérdés,de azt szeretném kérni,hogy ajánlanátok nekem ilyen típusú filmeket,ami misztikus/thriller/horror kategóriába tartozik?

De a tényeg az lenne,mivel elég kezdő vagyok,nem szeretném extrém durvákkal kezdeni,szóval légyszi ilyen fokozatos sorrendben ajánljatok:pl.gyenge,durvább,extra durva...stb.

És még valami:a Silent Hill mennyire számít durvának?

Köszi előre is a segítséget!

2012. aug. 14. 08:32  Privát üzenet  

A válaszok
A kérdező kommentje:

Inkább ilyen szellemes-misztikus érdekelne,horror kevésbé

:)

# 1/6Időpont 2012. aug. 14. 08:33 Privát üzenet
Turbo0111 nevű felhasználó válasza:

Insidious

Átok 1,2,3

Árnykép

The Caller

A túlvilág szülötte

nekem ezek tetszettek a legjobban nézz mindegyikről egy előzetest és döntsd el ,hogy neked melyik a durvább :)

Van benne 2 feliratos is remélem nem baj

A válaszíró 67%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/6Időpont 2012. aug. 14. 13:00 Privát üzenet
Én egyet ajánlok, nálam thriller kategóriában ez volt a nyerő: Az árva. Családfilmnek indul aztán hatalmas csattanója van! Nagyon jó thiller film. Érdemes megnézni.

A válaszíró 75%-ban hasznos válaszokat ad.
# 3/6Időpont 2012. aug. 14. 19:31 Privát üzenet
A kérdező kommentje:

köszi,ment a zöldecske :)

Az árvát épp ma néztem meg,tényleg durva...

# 4/6Időpont 2012. aug. 14. 20:32 Privát üzenet

Silent Hillen én bealudtam.