Benne voltam egy normál csatában, felálltam egy dombra, és észrevettem egy ellenséget aki egy ház mögött állt. Eddig semmi furcsa nem volt, goldoltam kilövöm a ház falát, aztán őt is. Csakhogy amikor a ház falát lőttem volna ki, nem az omlott össze, hanem a tank sebződött mögötte. Megpróbáltam mégegyszer, de ugyancsak ez történt. Nem tudtam, hogy most mi van. És most sem tudom, hogy ez hogyan lehetséges. Nem használok semmilyen modot, meg ilyeneket, csak a színtiszta world of tanks sd kliensemet. Ha valaki tudja mi történhetett, kérem válaszoljon. A válaszokat előre is köszönöm.
a panceltoro lovedek siman atmegy a falon. hazrombolashoz hasznalj robbano lovedeket.
2016. jún. 24. 13:28
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 A kérdező kommentje:
De mondom, nem tört össze a fal. Simán átment rajta. Mintha ott se lenne. Képzeld el, hogy van egy tank a házad előtt. Ő "A". A házad mögött egy másik tank is áll, ő "B". És mintha ott se lenne a házad, átlő rajta "A", Kilövi a "B"-t. Semmi kárt nem tesz a házban, csak "B"-ben.
2016. jún. 24. 14:20
3/9 A kérdező kommentje:
Ja igen. És máskor a pct lövedékem lerombolja a falakat.
2016. jún. 24. 14:21
4/9 anonim válasza:
Átmenni átmegy a rombolható tárgyakon a páncéltörő, de attól még le is rombolja. A HE lerombolja a tárgyat, viszont nem halad tovább (mivel felrobbant a rombolható tárgyban).
Lehet, hogy grafikai bugba botlottál. Van olyan pl hegyek esetében is, hogy a kép szerint ott szilárd terep van, de valójában a textúra túlcsúszott a hitboxon, és simán át lehet lőni a szilárd hegyoldalon. Ugyanez fordítva is létezik: elméletileg el tudsz menni egy rom mellett, mert látod, hogy nem fogna meg semmi, de mégsem sikerül. Ott a hitbox láthatatlanul kilóg, és nem fedi textúra. És hogy teljes legyen a kép, még tankoknál is van ilyen. Lövöd, de átmegy rajta a lövedék, mert csak a textúrán megy át, hitbox nincs mögötte.
2016. jún. 24. 14:23
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 A kérdező kommentje:
Értem, köszönöm!
2016. jún. 24. 16:01
6/9 anonim válasza:
Nem ismerem a játék motorját, de ha az a ház távol volt simán lehet renderelési hiba. Ha közel volt akkor már kevésbé esélyes.
2016. jún. 24. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 Vida Sándor válasza:
A részletes grafikai beállításokban az egyiknél írja, hogy az érték csökkentése befolyásolhatja a szerver és a kliens közötti tereptárgyakat.
Vagyis lehetséges, hogy a szerver szerint ott nem is volt ház.
Nálam volt úgy, hogy láttam, hogy a lövedékem az ellenséges tank mögé megy, mégis kilőttem.
Gondolom egy visual bug a ház már rég nem volt ott csak te láttad hogy ott van, nem frissítette a szerver.
2016. jún. 25. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
9/9 anonim válasza:
Ilyen furcsa dolgok velem is történtek már. De amit tehetsz az az hogy lövöd és örülsz neki. A WGnek irtam már emiatt egy ticketet mert érdekelt mi történhetett. Azt irták sima rendszerprobléma vagy ilyesmi merülhetett fel, és ilyenkor történhetnek ilyen bugok. Mázlista :D
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!