Kezdőoldal » Szórakozás » Zene » Ibanez GRG-121DX vagy Ibanez...

Ibanez GRG-121DX vagy Ibanez GRX70QA?

Figyelt kérdés

Nagyjából egy árban vannak mégis tök más a kettő :D

Hangszedő ugye az egyik legnagyobb eltérés és, hogy 5 a 3 állású a hangszedők. Elemet cserélni kell az aktívban de igaziból ahogy láttam 2 csavar és ennyi szóval ez annyira nem nagy ördögőség, hogy emiatt vegyek passzívat. Esetleg az érdekelne mennyi egy ilyen elem? Vagy tölthető?

Meg a GRG-n 24 db van és Jumbo bundozás, míg a másikon 22 és medium. Tremoló egyiken van másikon nincs. A jelölő pötty helyett ilyen cápafog van. Most ezek nem tudom mennyire fontosak és hogy számítanak-e valamit. Melyik a jobb gitár? Még kezdő vagyok de szeretnék egy normális gitáron megtanulni szóval nem fogok 10 ezerért venni valamit ami nem is tetszik... Van hozzá erősítőm csak nem tudom melyik gitárral járnék jobban, nem szeretnék évente újat venni szóval ezért is hezitálok ennyire.

Igaziból a matt fekete jobban tetszik de ez részletkérdés, most nem feltétlen ez a lényeg. Meg vannak méretbeli eltérések és anyagbeliek aki nagyon benne van segíthetne a döntésemben :) Köszönöm!



2019. szept. 14. 12:05
 1/4 anonim ***** válasza:
Jó kérdés :-) Ha metálhoz kellene én az elsőt választanám. A leírás alapján ezek passzív kerámia hangszedősök tehát nincs elem és egyébként is csak egy 9V-os kellene ami kábé 3 hónapot bír ha rendszeresen használod. Azok egy pöttyet dinamikusabbak és fényesebb a hangja, viszont tanulásra én nem ajánlanám semennyire.
2019. szept. 17. 06:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Sztem csak a külsőt érdemes nézni. Milyen a hangszedője? Tök mindegy! Jól nézzen ki. A hangzást úgysem a gitár adja. Más résszröl meg egyébként kva drága ez a gitározás dolog ha mindenből a jót vesszük. Csomó ember azért válassza ezt a hangszert mert olcsó, de a francokat az... kva drága
2019. szept. 18. 20:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza: