Kezdőoldal » Szórakozás » Zene » A hangszeres vagy a számítógép...

A hangszeres vagy a számítógépes zenélébe öljek több időt, pénzt?

Figyelt kérdés

Dobolni tanulok magamtól kb másfél éve, bár helyem nagyon nincs dobon gyakorolni, szóval eddig leginkább csak gumilapokon és ilyeneken tanultam. Illetve kb fél éve kezdtem el saját magamtól a számítógépes zenekészítést is tanulgatni, FL Studio trial-ban. Szóval még elég amatőr vagyok mindkettőben.

Mindkettő nagyon vonz és érdekel, de a dobbal az a bajom, hogy nincs helyem egy akusztikus dobbal gyakorolni, panelba meg szerintem az elektromos is hangos lenne. Meg nagyon embereket sem ismerek a környéken, akikkel tudnék zenekart alapítani. Ezért gondolkodtam azon, hogy elmennék zeneiskolába, ott megtanítanának normálisan dobolni + lennének valószínűleg fellépéseim is, és megismerkedhetnék több hangszeres emberrel is. De ehhez még mindig meg kéne oldanom a gyakorlást, kéne helyet találnom, dobot vennem, ilyenek.

A másik meg a számítógépes zenekészítés, ehhez kéne vennem egy normális számítógépet, majd utána megvenni az FL Studio-t, plugin-eket, midi kontrollereket meg ilyeneket. Meg még tanulnom is kéne elég sokat. De megfelelő tudással és felszereléssel tudnék teljes zenéket készíteni.


Ti melyiket választanátok inkább a leírtak alapján?


2020. nov. 28. 00:48
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Én a hangszeres tanulást választanám, mert a számítógépes zeneszerkesztés nem az én világom. Ez az én véleményem, de hogy Neked melyik fekszik jobban azt Te tudod eldönteni.
2020. nov. 28. 08:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%

nem vagyok a helyzetedben, úgyhogy a leírtak alapján sem tudom melyik iránt mit érzel pontosan, azon felül, hogy mindkettő vonz, viszont talán írhatok pár dolgot ami segíthet.