Kezdőoldal » Szórakozás » Zene » Titeket is ki szokott verni a...

Titeket is ki szokott verni a hiszti valamiért zenélés közben?

Figyelt kérdés
Most találtam egy olyan oldalt, ahova videót feltöltöd, és belinkeled ide. Kiváncsi lennék a ti hisztis zenés videóitokra. Itt az enyém: [link]

szept. 1. 15:31
 1/1 anonim ***** válasza:
100%
Nem, zenélni sem szoktam. Csak a kazoo-n tudok, de azt sem szoktam, és ez nem is nagy tudomány :D
szept. 1. 17:43

Kapcsolódó kérdések:

Másnak is nehéz volt lefogni a gitáron az F-akkordot?

Abszolút kezdő vagyok,pár hónapja tanulom a gitározás alapjait(akusztikus,Yamaha xp-600).Németből ideköltözött zenésztanárom van,profi gitárosnak tartják a környékbeli zenészek,vagyis jó a tanárom...Valahogy nehezen akar összejönni az F-lefogása,pedig csak két húrt...

A DJ (Gabry Ponte) mit csinál pontosan a színpadon?

Gabry Ponte-nek (Eiffel 65 tagjának) kijött idén egy zenéje aminek az a címe hogy Tutta L'Italia, de nyilván nem ő énekli hanem 3 másik énekes, ő csak az alapot csinálta (meg a szöveget írhatta még). Gabry fellépett ezzel a zenével az Eurovízión idén, természetesen...

Skacok egy Tankcsapda koncert milyen?

Játszák az új langyos számaikat ?(bocsánat a kifejezésért 😂😂) vagy csak a régi zúzos számok vannak ? Vagy is-is?

Milyen basszus gitárt vegyek ?

Markát/tipust mindent meghallgatok.

Lányokat keresek akiket érdekelne zenélés , banda alapítás. Fő inspirácoim Hole , Bikini Kill , Babes in toyland. ?

Egyáltalán nincs ismerősőm akivel zenélni tudnék és aki komolyan is venne, akarmilyen segítséget elfogadok ha valaki ismer akarmilyen társaságot. Zenét szeretnék írni és énekelni grunge, post grunge , punk rock genreba. Hangszeren nemtudok játszani, az éneklés érdekel....

Minden jog fenntartva © 2026, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu