Kezdőoldal » Szórakozás » Zene » Teljesen kezdő vagyok. Milyen...

Teljesen kezdő vagyok. Milyen gitárt válasszak?

Figyelt kérdés

Amikor a kérdésben írtam, hogy teljesen kezdő vagyok, komolyan gondoltam, ugyanis semmit nem tudok. :D Kinéztem magamnak egy gitártanfolyamot, oda szeretnék majd elmenni, ha lesz gitárom. Elektronikusat szeretnék, max. 20-30 ezer forintig. A Cort gitárról hallottam, hogy nagyon jó, csak sajnos nagyon drágákat találtam. Ha tudnátok linkeket, pontos neveket, márkát mondani, nagyon megköszönném. Igazából csak hobbiként használnám, de azért ne menjen tönkre 2 nap alatt.

Még valami: milyen "kiegészítők" kellenek hozzá? Milyen húrt kell választani, hogyan kell cserélni, minek az erősítő, és kell -e, pengető milyen legyen, stb. Bocsánat, biztos van, aki csak a fejét fogja, hogy hogy lehetek ilyen hülye, de tényleg nem tudom.

Köszönöm az értelmes válaszokat! :)



2016. nov. 8. 20:37
 1/2 Mojjo ***** válasza:

Szia! Ha elektromos gitárt szeretnél, akkor _minimum_ duplázd meg a rászánt összeget, skkor is, ha használtban gondolkozok. Sőt, csak akkor, ha újban, akkor háromszorozd meg inkább.


Az elektromos gitárhoz kell egy erősítő (ez a megduplázott-triplázott árba már beleértendő), egész egyszerűen azért, hogy szóljon. Anélkül csak valami vékony, halk hangjuk van az elektromosoknak, ami nagy csendben, egyedül akkordsikálást gyakorolni talán még elmegy, de másra nem. Sokan ugyan rákötik a PC-re a gitárt, de úgy gyakorlatlan füllel is hallható és zavaró késés lesz a tényleges hang, meg a hangok pengetése között.


Húrnak első körben jó, ami a gitáron van, a húrcsere mikéntjéről meg kismillió youtube videó van fent.