Kezdőoldal » Tudományok » Alkalmazott tudományok » Az elektromos autók (és egyéb...

Az elektromos autók (és egyéb közlekedési eszközöknek) hatásfoka mikorra éri el azt a szintet, amikor rájuk cserélhetjük a benzinnel, dízellel, stb működő járműveinket?

Figyelt kérdés

2022. febr. 8. 20:36
 1/9 anonim ***** válasza:
93%
Nem a hatásfokkal van a baj, hanem a technika beszerzési árával. Ehhez persze hamarosan hozzá fog még jönni az elektromos ellátó infrastruktúra elégtelen kiépítettsége és a hiányzó erőművi kapacitások.
2022. febr. 8. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
97%

A hatásfok már most is sokkal jobb.

A gond a hatótáv/töltési idő és az ár.

2022. febr. 8. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
25%
Mikor a politika megköveteli tőlünk.
2022. febr. 8. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%

igazából a hatásfokuk jobb

amiben a belső égésű motor sokkal jobb, az a benzin energiasűrűsége, ami bármilyen akkumulátornál nagysagrendekkel nagyobb, és szerintem legalább száz évig az is marad

2022. febr. 8. 22:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
91%
szerintem borzaszto irányba megy az elektromos autok fejlesztése. Ott tartunk hogy már 2,5 tonnásak az autók aminek a negyede csak az akkumulátor. Felsővezetéket kellene kialakítani az autópályákon, áramszedőt az autóra. És csak lakott területen kellene akksira hagyatkozni, elég lenne 30km-es hatótáv. De mivel ez nem fog tudni megvalosulni, még nagyon sokáig benzineseket fogunk hasznalni
2022. febr. 8. 23:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 Zizizabalo válasza:
82%

#5

Ezért hangzik jól egy plugin hybrid, persze a jövő az elektromosban van.

2022. febr. 9. 09:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim válasza:
100%

Úgy gondolom, hogy 20-30-40 éven belül teljesen át tudunk állni elektromosra. Már pár év alatt is rengeteget fejlődött, el lehet képzelni mi lesz ennyi év múlva.

Egyelőre még most csak városi rohangálásra alkalmas a technika, arra viszont nagyon jó.

2022. febr. 9. 13:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim válasza:
100%

PHEV tényleg jol hangzik, de ahol megsporolsz egy kis pénzt vele, ott ki is adod.

A mostani Mercedes B250e vagy a BMW 225e szériánál a fogyasztás majd 2 literrel magasabb, mint a nem PHEV gépeknél, mellesleg az üzemanyagtank is kisebb, mint nem plugin-hybrideknél.

Ha munkába csak elektromosan jársz, akkor jó tud lenni a PHEV, de annyira drága, hogy kb alig térül meg 5 év alatt az a minimum 3 milliós felár.

Ha valakinek 20-30 km-re kellene olcsón munkába járós autó, akkor valszeg egy Peugeot ion is tökéletesen megteszi 2,5-3 millióért, már ha van hol tölteni.

2022. febr. 9. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
52%

Nem a hatásfokkal van a probléma, hanem az akkumulátorokkal, azok tömegével, kapacitásával, hatótávukkal, a töltési infrastruktúrával.

A villanyautók megjelenése tesztüzemnek tekinthető, egyenlőre még nincs igazolva hogy hosszabb távon környezetbarátabb lenne mint pl. egy átlagos szívóbenzines jármű.

Pl. a Toyota vezetője a két technika ügyes ötvözésében látja a közép-hosszútávú lehetőséget (hibridek) szerintem helyesen.

2022. febr. 9. 22:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!