Kezdőoldal » Tudományok » Természettudományok » "Kásler Miklós: Az Árpád-házi...

"Kásler Miklós: Az Árpád-házi dinasztia a mai Afganisztán területéről származott" C. cikkről mi a véleményetek? Mennyire tudományosak ezek a kutatások?

Figyelt kérdés

[link]


A filogenetika egyáltalán használható tudomány ilyen területén is?

Laikus vagyok, de én úgy tudtam, hogy az inkább genetikai vizsgálatokra épülő törzsfejlődéstan...


"Tevékenységüket méltatva azzal zárta szavait, hogy az intézet „rendkívül magas tudományos színvonalon, mindenféle prekoncepció nélkül, csak a tudományos eredményekre alapozva korrekt véleményeket, elképzeléseket fogalmaz meg”."


Ez valóban így lenne? Akik komolyabb szinten otthon vannak a genetika világában, a történelemben, vagy más kapcsolódó tudományban, azok így gondolják?



Ez nem egy politikai kérdés!



2020. júl. 11. 14:36
 1/7 anonim ***** válasza:
91%
Sok milliárdot elpattintottak papíron valami mesemondót meg megbíztak hogy találja ki a sztorit.
2020. júl. 11. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%
Semennyire nem tudományosak, legfeljebb feltételezések.
2020. júl. 11. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 hollófernyiges ***** válasza:
100%
Lefordítom: III. Béla Y kromoszómájában van egy olyan marker, ami feltehetően a mai Észak-Afganisztánban alakult ki 4500 évvel ezelőtt. A többi szépirodalom. Akkor az még nem volt Árpádház, semmit sem tudni hordozójának az etnikumáról, a nyelvéről, lehetett akár egy perzsa rabszolga, akit a szkíták elhurcoltak a sztyeppére (nyilván egy későbbi korban, amikor már voltak perzsák és szkíták, mert 4500 éve még nem).
2020. júl. 11. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
80%
Az orbán kutyáinak nem hiszem az sem, amit kérdeznek.
2020. júl. 11. 16:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
81%
Ez már a fasiszta fordulat része.
2020. júl. 11. 16:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%