Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook

Kategória: Tudományok » Természettudományok

A kérdés
Fizikakedvelő nevű felhasználó kérdése:

Biológián belül mely terület a legrokonszenvesebb neked?

Érdekelne az,hogy mik azok a biológiai területek,amelyek iránt érdeklődés mutatkozik.

Válaszokat előre is köszönöm!

Keress kérdéseket hasonló témákban: biológia, kémia, tudomány, természettudomány, ELTE, kutató, állat, növény

máj. 26. 00:48  Privát üzenet  

A válaszok
1 2 3 4
GKrisz16 nevű felhasználó válasza:

Én másodéves hallgató vagyok biológia szakon.

Kedvenceim az evolúció, a genetika és az agykutatás. Mindháromról keveset tudunk, ezért ezek az irányok tele vannak lehetőséggel. A tévében bemutatott kutatások is főleg ezek körül forognak szerintem. És ezek felfedezésével ismerhetjük meg igazán az emberi faj működését és eredetét, emiatt fontosak annyira.

Nagyon érdekes még a növényi és állati élettan is, de mindemellett nagyon nehezek is, ezért nem ezekkel szeretnék foglalkozni a későbbiekben. Ezek szintén a szervek működéséről szólnak, és szintén molekuláris szinten. Mélyen érintik a kémiát is.

Amit pedig nem szeretek, az a mikrobiológia és a rendszerten. Az előbbi abból áll, hogy mikroba tenyészetekből "viszünk át" részleteket további tárolóedényekbe. Órák és napok múltán tanulmányozzuk, hogy a mikrobák hogy érzik magukat az új helyükön (pl. elszaporodás és anyagcsere mértéke). A betegségek kutatásában igen jelentős, de számomra monoton, unalmas.