Kezdőoldal » Utazás » Ázsia » Mennyire “strapás” ország...

Mennyire “strapás” ország India low budget utazásként? (Delhi, Mumbai és Goa).

Figyelt kérdés
2019. nov. 11. 23:21
 1/3 anonim ***** válasza:

Mit jelent az nálad, hogy strapás és az, hogy low budget.

A low budget már eleve nehezen fog menni, mert a repülőjegy 150-200ezer vagy több, attól függően mikor akarsz menni. Persze januárban megúszható 120ezer körül is.

Szóval ha kifejted bővebben, hogy mit is akarsz tudni és mi a strapás és a low budget neked, akkor talán lesz, aki tud válaszolni.

2019. nov. 11. 23:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Én megcsináltam, nyilván strapás, de megoldható. Bár én Goa helyett a Taj Mahal-hoz mentem el Mumbai és Delhi mellett. Az nagyon nagy segítség, hogy beszélnek angolul (pl. Dél-Amerikával ellentétben, ott azért kalandosabb eljutni A-ból B-be ha nem beszél valaki spanyolul/portugálul).
2019. nov. 12. 02:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
76%

Nekem pl 79k volt a retúrom Finnairrel Delhibe. India nem a budget miatt strapás, ha egyáltalán. Delhi elég kemény hely a rengeteg vegzálás miatt, de máshol nem vészes. Amúgy egy útba pakolni Delhit és Mumbai-t, minden mást kihagyva szerintem önszopatás és egy csomó izgalmas dolgot kihagysz vele. Pénz viszont nem számít, ha nem a gyarmattartó gyökér angoloknak szánt ötcsillagosokban akarsz megszállni, meg pizzát enni a fő turisztikai csomópontoknál.

Ha nem voltál még fejlődő országokban, akkor előbb javasolnám a sokkal nyugisabb Vietnámot vagy Malajziát (esetleg Thaiföldet, de az már rég belefulladt a turizmusba), Indiában tényleg folyamatosan alkudni kell az utolsó pohár vízre is, ami viccesen hangzik, ha az ember megkirándultatják egy egyiptomi bazárban, viszont ha minden interakció ilyen, akkot rutin nélkül elég hamar sztrókot kap az ember. A másik a közlekedés. Városon belül autoriksával gyakorlatilag bárhova el lehet jutni, viszont már egy egyszerű belföldi vonatozás vagy buszozás is komoly kihívás tud lenni, ha nem ismered a helyu viszonyokat meg pályaudvarokat. Az infrastruktúra nem vészes, Közép-Ázsia java például sokkal rosszabbul teljesít ilyen szinten (aki nem hiszi, az próbáljon Dushanbén kívűl bárhol közlekedni Tádzsikisztánban).

Nekem nagyjából 300k volt 16 nap relatív dőzsölés (folyamatos étteremben kajálás, pár elég erős besörözés, rengeteg múzeum, belföldi repülés, viszont olcsó szállások, egyszer patkány szobatárssal), az ilyen távoli országban szerintem nevezhető low budgetnak, viszont én jól bírom mostanra a strapát.

India ilyen tekintetben jobb, mint a keményebb afrikai célpontok (nekem Guinea volt az a hely, ahol biztos voltam benne, hogy vagy elrabolnak vagy minden cuccomat ellopják előbb-utóbb, ahhoz képest kánaán), de a zsúfoltság, a hőség és a szegénység (például tudni kell elküldeni pénz nélkül a huszadik kórosan sovány koldusgyereket is) így is a nehézkesebb ázsiai célpontok közé emelik, viszont legalább mindenki tud angolul.

2019. nov. 12. 11:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!