Kezdőoldal » Utazás » Dél-Amerika » Hol találhatok dél-amerikai...

Hol találhatok dél-amerikai álláshirdetéseket?

Figyelt kérdés

*A spanyolt középfokon beszélem.

*Angoltanár vagyok. Kint is azt csinálnám. (Nyelviskola, magán, óraadó)

*Kizárólag nagyvárosba mennék.


Megbízható oldalt keresek, egyelőre csak tájékozódás céljából.


Önkéntes munka NEM érdekel.


(Azért Dél-Amerika, mert tetszenek a latino kultúrák, és egyre jobban érik bennem a gondolat, hogy dobbantsak ebből az országból - és úgy általában Európából is)



2016. jún. 7. 12:37
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
85%
Eloszor tanulj meg minimum felsofokon spanyolul. Addig hogy szeretnel spanyol anyanyelvueket tanitani? A kozepfok nagyon nem oraado szint.
2016. jún. 7. 12:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
100%

nekem apukám mexikói


és tényleg igaza van az elsőnek a középfokú spanyol nem lesz elég.



konkrét országot tudsz?



Spanyolország nem jó? Kicsit egyszerűbb mint Dél-Amerika.

Miért akarod elhagyni Európát?

2016. jún. 7. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 anonim ***** válasza:
51%

A legtöbb dél-amerikai ország óriási gazdasági válságban van, nem igazán javasolnám a kimenetelt letelepedésre, vagy csak rövidtávon.


Az önkéntesség arra pont jó h kiéld a latino kultúra iránti lelkesedésed rövid távon -pár hónap, 1-2 év, hidd el kint ez elmúlik vagy nagyon lecsökken. Megélhetés szempontjából ROSSZ választás.

2016. jún. 7. 14:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:
100%
keress FB-on neten kint élő magyarokat, vannak csoportjaik a neten, és érdeklődj tőlük
2016. jún. 7. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim ***** válasza:
89%

Naná hogy elég annyi spanyol sőt! !!! én Olaszországban kezdtem 8 éve nulla olasszal, úgyis anyanyelvit vagy annak megfelelő szintű tanárt keresnek.itt találtam minden külföldi melót én is angol tanár vagyok..www.tefl.com

Ha kérdésed van írj privátban

2016. jún. 7. 14:13
Hasznos számodra ez a válasz?