Kezdőoldal » Utazás » Egyéb kérdések » Telekom adatforgalom nem...

Telekom adatforgalom nem elérhető külföldön. Mit csinálják?

Figyelt kérdés
Magyarországon a belföldi adatforgalmam használható külföldön is, de amit kiértem se hálozat, se mobil adat. Roaming bekapcsolva, telefont többször újraindítottam. Semmi. Szerintetek?
2018. jún. 16. 07:39
 1/7 anonim ***** válasza:
100%
Az egy dolog, hogy a telefonodon aktív a roaming (az adatroaming is?), de a tarifacsomagodban előfordulhat, hogy nincs még aktiválva ez a lehetősèg, Bàr manapság nem tartanàm túl ügyfélbarát megoldásnak, ha külön kellene kérni az aktiválást, de régen így volt. Mindenképp hívd fel az ügyfélszolgálatot egy másik telefonról.
2018. jún. 16. 07:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
20%

Ha rám hallgatsz, nézed a tájat, beszélgetsz más kultúrák népével, vagy olvasol egy jó könyvet.

Az Utazás nem a telefonnyomkodásról szól.

2018. jún. 16. 08:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%
néha ilyen gyökerek a szolgáltatók. mikor Skóciába mentem egyik barátnőmmel, nekem simán váltott az ottani vodafonera, neki nem (mindketten a vodánál vagyunk). felhívta az ügyfélszolgálatot, kiderült, hogy kiutazás előtt kellett volna elintéznie. nem értem, akkor nekem miért működött minden probléma nélkül. Svéd haveromnak is ugyanez volt mikor Angliában voltunk, de neki nem tudták megoldani, azt mondták, csak Svédországban tudnak intézkedni. elég wtf
2018. jún. 16. 08:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
A beszéd sem megy?
2018. jún. 16. 22:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Hálozathoz elvileg regisztrál, de azt nem próbáltam. Érdekes mert előfizettem a Travel & Surf csomagra is, jött is, hogy levették és aktiválták, de semmi.. Egyébként Olaszországról van szó...
2018. jún. 17. 00:19
 6/7 anonim ***** válasza:

Próbáld meg kivenni és visszatenni a SIM kártyát hátha segít.


Nekem is volt ilyen gondom és sajnos nem tudtam megoldani, de szolgáltató sem. Még új SIM kártyát is kaptam, de az sem segített, úgyhogy végül szolgáltatócsere lett a megoldás.

Néha vannak ilyen rejtélyes hibák, persze lehet nálad nem erről van szó.

2018. jún. 17. 00:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:

Köszönöm, megpróbálom. Azért ez tényleg elszomorító, én is gondolkozom a szolgáltató cserén ezek után.

Köszönöm azért a segítséget! :)

2018. jún. 17. 07:14

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!