A válaszok |
|
|
Egyszer Spanyolországban foglaltunk egy tengerparton lévő szállást, ha kiléptünk a szállodából, valóban ott volt a tenger - csak épp azon a szakaszon sziklás part volt, szögesdróttal elzárva - hiába jelölt a térkép ott homokot :-) Szerencsére április volt, nem akartunk egész nap fürödni :D és azért messzebb találtunk "rendes" partot :-)
A válaszíró 75%-ban hasznos válaszokat ad.
|
|
|
|
Mivel a wellnesseket leszámítva gyakorlatilag egyáltalán nem érdekel a szállás minősége, így túl sokszor nem csalódtam. Visegrádon az agyonreklámozott Silvanus viszont az volt: az egyetlen igazi vonzereje az elhelyezkedése, amúgy gyenge a konyha, a szobák rég nem voltak felújítva. A személyzet mondjuk rendben van. Ettől függetlenül egész biztosan nem éri meg az árát.
A válasz 81%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 65%-ban hasznos válaszokat ad.
|
|
|
A balatoni szállások rendre túl vannak értékelve. Sajnos az átlag magyar igényeinek 9-10 pontos az a szállás is, amit 30 éve nem újítottak fel és a tulaj nagymamájának ágyában kell aludnia. A konyhában a legolcsóbb gagyi kínai berendezések, konyhagépek... De közel van a büfé és a tulajjal is jót söröztek...
A válasz 45%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 75%-ban hasznos válaszokat ad.
|
|
|
Ha jól érezték magukat, akkor meg nem mindegy?
A válasz 9%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 56%-ban hasznos válaszokat ad.
|
|
|
Nagyon kevés alkalommal ért negatív tapasztalat, általában pozitív szokott lenni. Volt sajnos olyan szállásom, ahol ágyi poloskák voltak, illetve olyan is volt, hogy eltűnt az Airbnb szállásadó a kulcsok átvétele előtt, nem reagált semmire és nem tudtam átvenni a lakást, így keresnem kellett helyben egy másikat. Az elmúlt 5-6 évben más atrocitásra nem emlészem.
A válasz 75%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 82%-ban hasznos válaszokat ad.
|
|
|
|
Hi!King nevű felhasználó válasza:
Egyszer volt nagyon negatív tapasztalatom. Bulgáriában, ahol annak ellenére, hogy behazudták booking.com-on, a szállodában senki sem tudott angolul, majd a nyelvi nehézségeket kohasználva megpróbáltak átverni.
Pozitív sok volt. Mézes pálinkával kínáltak, gyümölcstál fogadott egy belépőkódos szállashelyen, tippeket, extra információs anyagot adtak a másnapi magashegyi túrához, vagy éppen ajándékot kaptunk valami apró kellemetlenség miatt.
A válasz 75%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 72%-ban hasznos válaszokat ad.
|
|
|
Pozitív: Csoportos túrázáson voltam, nem voltak nagy igényeim a szállást illetően, mivel alapvetően nem a hatalmas kényelemről és luxusról szólt a dolog. De Szlovéniában volt egy szállás, ahol a kertet nem győztem fotózni, annyira csodálatos volt. Igazi kis ékszerdoboz.
Negatív: Sao Miguelen booking-com-on keresztül foglaltam egy 9,8-as értékelésű szállást... Hát, elég dohos szag volt, retro cuccok (de az a gáz fajta:D), gagyi konyha és a pótágynak valami retek kempingágy foltos matraccal.
A válasz 69%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 83%-ban hasznos válaszokat ad.
|
|
|
2 szintes motel emeleti szobajaban voltunk. Negativ elmeny volt, hogy az alattunk levo szobaban az idiotak benthagytak a kiskutyat, aki egesz ejjel visitott (nyilvan ilyesmi egy vedegertekelesbol nem derul ki). Tobbx hivtuk a recepciot, hallottak ok is az ugatast/vonyitast, de nem tudtak mit tenni. Pozitiv meglepetes volt hogy reggel azt mondtak, nem kell kifizetni az ejszaka arat a minket ert kellemetlenseg miatt :)
A válasz 82%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 80%-ban hasznos válaszokat ad.
|
|
|
Utolsó előtti vagyok. Bocsi, nem figyeltem a kategóriát:(
A válaszíró 83%-ban hasznos válaszokat ad.
|
|
|
|
Legrosszabb negatív élményem egy esztergomi panzióban az volt, hogy hétvégén a panzió éttermében egész éjjel buliztak őrült hangerővel, mert esküvő volt. Egyáltalán nem tudtunk aludni
A válaszíró 69%-ban hasznos válaszokat ad.
|
# 10/14 | dec. 4. 12:41 | Privát üzenet
| Hasznos számodra ez a válasz? | |
|
|
|
|