Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Miért nincsenek fapados...

Miért nincsenek fapados járatok Amerikába?

Figyelt kérdés

A wizz air gépei hozták haza a kint rekedt magyarokat (izlandi tankolással???).

Tehát technikailag kivitelezhető lenne.



2020. ápr. 15. 22:35
 1/7 anonim ***** válasza:
95%
Nem hiszem hogy tetszene hogy egy icipici székben ülsz 8 órát
2020. ápr. 15. 22:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
26%
120ért repülhetsz a nyugati partra sokszor 100 alatt akeletire. Wizzairnél egy görög vagy spanyol út belekerül ennyibe szóval nem lenne értelme kis gépen szorongani ha kényelmesebben utazhatsz olcsóbba.
2020. ápr. 15. 22:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%

Vannak “fapados” járatok Amerikába, de kérdés mit értesz-e szó alatt.

Norwegian pl. repül a keleti partra, nem túl olcsón.

2020. ápr. 16. 00:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim válasza:
86%
Hosszú az út, akár szálka mehet az ember seggébe...
2020. ápr. 16. 00:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
100%

Technikailag nyilván kivitelezhető, de ezek a cégek nem karitatív szervezetek, hanem kőkeményen profitorientált vállalatok. Bár nyilván lehetne nyereségesen üzemeltetni olcsó, minimál alapszolgáltatásokat nyújtó járatokat teleszékezett madarakkal, a helyzet az, hogy sokkal több pénzt tud termelni egy repülőgép azzal, ha napi több fordulóban rövid-közepes szakaszokat repül. Ha megnézed távolságarányosan a jegyárakat, a hagyományos légitársaságok tengerentúli járataira jellemző jegyárai nem is esnek nagyon messze a fapadosok Európán belüli jegyáraitól - és persze itt nem a szuperakciós 5-10000 Ft-os londoni jegyekről beszélünk, hanem a közhiedelemmel ellentétben jóval jellemzőbb pártízezer forintosokról.


Ezen kívül az utasok részéről is ott az igény a fedélzeti ellátásra és a nagyobb, rugalmasabb csomagszabàlyozásra. Üzemi szempontból viszont igencsak megbonyolítaná a cég életét, ha többféle , jelentősen eltérő gépet kellene üzemeltetni, márpedig a hosszú távú járatokon jellemző csomagmennyiség elhelyezése más ülőhelykonfiguràciót jelent. Ráadásul a járatok hossza miatt dupla személyzet kell, akik így bizony nem biztos, hogy olyan optimálisan töltik ki a munkaidejüket, mintha sok rövid járatból állna össze a napi rotájuk. Hja és persze szállodát kell nekik fizetni emiatt, nem otthon alszanak.. Csupa pluszköltség.

2020. ápr. 16. 07:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Nekik nem érné meg (lásd, amit az előző írt), mi meg nem szeretnénk olyan körülmények között 8+ órát repülni. Még a nagy gépeken is kényelmetlen...
2020. ápr. 16. 10:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Eddig gépeik sem voltak rá, ha lemegy a koronás időszak, akkor a Wizz jó eséllyel fog tudni repülni New Yorkba, Delhibe, meg egy pár másik helyre, de ki tudja, hogy moat mennyit csúszik ez a terv.
2020. ápr. 16. 12:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!