Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Miért nincs Magyarországon...

Miért nincs Magyarországon több nemzetközi repülőtér?

Figyelt kérdés
Jó lenne egy valahol Szeged, egy meg valahol Pécs környékén. Vagy a békéscsabaiból csinálni egy nemzetközit.

2022. dec. 8. 20:09
1 2 3
 1/27 anonim ***** válasza:
82%

Egyrészt miböl építenék meg, mert rengetegbe kerülne, másrészt pár magyaron kívül senki nem használná, csak ráfizetéses lenne.

Szerinted milyen külföldi akarna pont Szegedre, Pécsre vagy Békéscsabára utazni?

2022. dec. 8. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/27 anonim ***** válasza:
39%
Mert Korda Gyuri bácsi nem bírná mindet megénekelni
2022. dec. 8. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/27 anonim ***** válasza:
91%
Kicsi ország vagyunk, kis távolságokkal. Ezért nagy igény nincs többre, illetve nem lenne egy bomba befektetés. A sármelléki reptér és a debreceni pont elég ennek az országnak.
2022. dec. 8. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/27 anonim ***** válasza:
10%

1

Mert a debreceninek mi értelme?

2022. dec. 8. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/27 anonim ***** válasza:
65%
Más hasonló méretű országokban sincs több.
2022. dec. 8. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/27 anonim ***** válasza:
82%
Nincs rá szükség.
2022. dec. 8. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/27 anonim ***** válasza:
91%

Ma Magyarországon 2 működő nemzetközi repülőtér van: Budapest-Liszt Ferenc, és a Debrecen Airport.

Van még ezen kívül Sármellék, amelyik részlegesen funkcionál, bár nemzetközi minősítésű.

Pécs(Pogány) és Győr(Pér) lehetne még, de Pécsett nincs menetrend szerinti forgalom, Győrbe az Audi és pár magángép repked.

(érdekesség, hogy vidéken Debrecen után a legnagyobb forgalmat Nyíregyháza bonyolítja, pedig annak nincs is nemzetközi minősítése, mint pl. Sármelléknek)

4-es: A Debrecen Airport az egyetlen tiszta magyar tulajdonban lévő nemzetközi minősítésű reptér. A covid előtti évben több mint 600.000 utassal, ez évben 250 ezerrel, így az összes vidéki repülőtérnek nem volt annyi forgalma mint Debrecennek egymaga. És pont ennek köszönhető, hogy a BMW Debrecenbe ment! Hát - többek között - ez az értelme!

Inkább azt kérdezd meg, hogy Sármellék (Keszthely, Hévíz, Balaton mellett) miért nem képes 100 ezres forgalmat sem lebonyolítani?!

Vagy hogy Pécs miért nem képes egyetlen menetrend szerinti járatot sem fenntartani?

Nem a debreceni repteret kell félteni, hanem ezeknek a parlagon lévő reptereknek a sorsát kéne rendezni, felvirágoztatni, hasznosítani!

2022. dec. 8. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/27 anonim ***** válasza:
44%
5 - minden hasonló méretű országban van legalább 4-5 nemzetközi minősítésű, menetrend szerint működő repülőtér Ausztriától Bulgáriáig, Csehországtól Szlovákiáig - hogy Svájcról és egyebekről ne is beszéljünk...
2022. dec. 8. 22:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/27 anonim válasza:
29%
A fapados gépeknek helyet adó repterek sokkal messzebb vannak a nagyvárosktól mint pl. Budapest esetén… egy olyan reptér kellene ami ennek megfelelne
2022. dec. 8. 23:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/27 anonim ***** válasza:
44%
Pedig lehetne pl Szekszardon is egy nemzetkozi repuloter es indithatnanak Szekszard-Atlanta jaratot :D
2022. dec. 9. 02:43
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!