Kezdőoldal » Utazás » Szállások » Probléma online szobafoglalásnál?

Probléma online szobafoglalásnál?

Figyelt kérdés
Sziasztok!Az egyetemi beadandómhoz az online utazási irodákat választottam. Szükségem lenne egy orvosolando problémára, amiről irhatnék a vizsga alatt. Szóval van ötletetek, valami ami titeket idegesitett amíg online foglaltatok hotelszobát? Előri is köszönöm a válaszokat!
2017. máj. 5. 11:35
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
92%
Az idegesít, hogy van ahol zárolják a kártyámat, máshol nem, de levonnak egy napot biztonságból. Ismét máshol csak akkor vonnak le egy napot, ha nem jelenik meg az ember. Van ahol érkezéskor előre kell fizetni, máshol elmenetelkor, ismét máshol szó nélkül levonják a teljes összeget. Jó lenne egy egységes szabályozás, pl. az internetes társaságok kezdeményezésére (booking, trivago).
2017. máj. 5. 16:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:

Teljesen egyetértek az első válaszolóval. Ez nem helyes, hogy a szállodák kényük-kedvük szerint garázdálkodhatnak a kártyaadatokkal.

Én engedném ezt a zárolásos mókát, ha egy szálloda biztosra akar menni, akkor kérjen online fizetést előre, ami teljesen egyértelmű.

2017. máj. 5. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 Norman Bates ***** válasza:
51%

Nem kedvuk szerint gazdalkodnak, mielott megadod az adatokat el tudod olvasni, hogy lesz e terheles es mikor.

En mindig olyat foglalok ahol van free cancellation es nem terhelik elore, kiveve ha rovid hataridon brluli es nem ketseges, hogy megyunk.

Engem inkabb az idegesit, hogy ossze vissza vannak az arak.

Pl. most nyarra Balatonra foglaltam szallast, fontban irta az arakat(mivel angliaban elek) , amikor lefoglaltam a visszaigazolon mar euro volt a lementett pdf en pedig dollar....

2017. máj. 6. 01:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
90%

Én meg dzsemmet vettem, de jam volt ráírva az üvegre...

...és mi volt a benne?

Hát lekvár.

:)

2017. máj. 6. 06:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:

Én sokat foglalok bookingon, és többször előfordult, hogy felhívtak, hogy a lefoglalt szoba mégsem szabad. Főleg itthon, de külföldi szálláson is. Volt, hogy már indultunk egy belföldi kirándulásra, és hívtak, hogy oppá, nincs meg a szobánk (hónapokkal előtte foglaltuk, csak módosítottuk a foglalást és azt törlésnek nézték). Elkezdtem keresgélni más szabad helyeket, több szálláson jelzett szabad szobát, de amikor hívtam őket, mondták, hogy csak nem frissítették az oldalukat, nincs szobájuk.

Próbáltam bejelentést tenni a booking ügyfélszolgálatán, de olyan bonyolult a rendszer, hogy félbehagytam.

2017. máj. 6. 09:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
90%

#3 Az, hogy mit írnak és mi fog történni a kártyáddal az két különböző dolog, sokszor köszönőviszonyban nincs egymással. Nem egyszer jártam úgy, hogy szó nem volt előzezes zároláaról mégis megtörtént. De olyan is volt már, hogy zárolták a teljes összeget érkezés előtti napon, majd mégegyszer amikor becsekkoltam, majd akkor is megpróbálták miután távoztam és már ki volt fizetve. A helyzet az, hogy a szállodához kerülnek a kártyaadatok és onnantól kezdve semmi kontroll nincs felette, hogy mit fognak vele csinálni.

Egy ugyanolyan zárt rendszer kellene, mint az online fizetések esetén, hogy a szállodák ne kaphassák meg az adatokat.

2017. máj. 6. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
100%

Ezért van nekem több kártyám is.

Amelyiket foglalásra használom, arra csak éppen annyit töltök fel, amennyi oda kellhet.

2017. máj. 7. 04:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:
Mindenkinek köszönöm a választ! 5-ös, fizettek neked valami kártérítést ezután, hogy törölve lett a szobafoglalásod?
2017. máj. 7. 12:43
 9/11 anonim ***** válasza:

Ötös vagyok, két eset volt: egyszer Londonba érkezéskor mondták, hogy egy adminisztrációs hiba miatt nincs helyük, egy jobb szállodába tettek, ugyanabban az utcában, de csak a foglaláskor kiírt összeget kellett fizetni.

Az itthoni esetben, amikor aznap szóltak, hogy nincs meg a szoba, szintén felajánlottak egy másik szállást, de az nagyon tré volt, nem fogadtuk el (főszezonban máshol nem volt hely). A hosszas hisztizés hatására felajánlottak későbbre egy ingyen éjszakát.

2017. máj. 7. 18:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

Előző vagyok, még annyit, hogy más esetben is szóltak telefonon, hogy már nincs meg az a szállás, amelyiket foglaltuk, de ez jóval utazás előtt volt, rögtön a foglalás után, így nem lett belőle bonyodalom.


Azért kíváncsi lennék, csak én vagyok ilyen peches, vagy mással is történt ilyesmi. Már nagyon óvatos vagyok...

2017. máj. 7. 18:34
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!