Kezdőoldal » Utazás » Szállások » Ért már titeket szálláson...

Ért már titeket szálláson nagyon kellemetlen dolog? Pl. Kosz, udvariatlan személyzet, lopás, bármi negativum.

Figyelt kérdés
Ha történt, hova fordultatok reklamációval?
2017. máj. 12. 08:50
 1/7 anonim ***** válasza:
88%

Nem megfelelő szoba, pl. koszos, olyan pici, mint egy egérlyuk, rossz ágy. Kértük a recepción, hogy adjanak másik szobát. Adtak.

Volt, hogy nem takarítottak, nem cserélték ki a törölközőket, akkor is szóltunk és megcsinálták.

2017. máj. 12. 09:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Ránk akartak verni egy vacsoraszámlát, amihez semmi közünk nem volt, mondván, hogy az én aláírásom van a papíron. Nem fordultam sehová, ott helyben elintéztem a recepción. Kb. 150 fényképünk volt a városról a telefonjainkon, amik bizonyíthatóan a kérdéses időintervallumban készültek, a szobaszám sem stimmelt, úgyhogy rövid úton elhajtottam őket a fenébe.

Másik helyen (airbnb-s szállás) nem volt wifi, mert a tulaj nem fizette be. Szerencsére az épületen belül több helyen elérhető volt ingyenesen, úgyhogy nem cirkuszoltam, de beírtam az értékelésbe. Természetesen az előző lehúzós próbálkozást is.

Olaszországban egyébként oda kell figyelni, eddig csak ott tapasztaltam problémát, szállásnál, benzinkútnál is (100 euróst adtam, 50-ből akart visszaadni, a vitát végül a biztonsági kamerára hivatkozásom döntötte el.) Ismerősöm által foglalt és kifizetett szállás pl. be volt zárva, ott végül a rendőrségen intéződött el az ügy.

2017. máj. 12. 09:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
41%

Konkrétan nem működött a zuhanyzó, a hűtőt arrébb tolva pedig arra lettünk figyelmesek, hogy 1 centi vastag penész van a falon.

A zuhanyzó problémára lett megoldás, átjárhattunk a tulaj villájába zuhanyozni. Bulgária, 2000-es évek eleje.


Azért a nyaralás végén megkínáltuk egy kis pillanatragasztóval az autója zárját.

2017. máj. 12. 12:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
88%
Egyszer Olaszországban a bárban való fgyasztást kétszer számlázták. Jeleztük a problémát, pár percen belül utánajártak és elnézést kértek.
2017. máj. 12. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

2 szintes motelban szalltunk meg az emeleten es az alattunk levo szobaban a lakok magara hagytak egy kiskutyat aki kb. este 10-tol hajnali 3-ig nyuszitett. Tobbszor hivtam a recepciot de nem tudtak mit tenni, mert hacsak nincs buncselekmeny nekik nincs joguk bemenni a szobaba.

Reggel mikor visszavittem a kulcsot a kicsekkolasnal akkor megkerdeztem finoman, hogy megis mi tortent ejjel es azt mondtak, hogy mar vissza is adtak a szoba arat a kellemetlensegunkert es nem kellett fizetni semmit.


Las Vegasban kigyulladt a hajszarito. Ott is a recepciot hivtam es azonnal masik szobat adtak.


Egyszer expedian foglaltam szobat, majd az erkezes reggelen oda telefonaltam a motelba, hogy biztos van szoba ugye mert ejjel keson erkezunk. Persze persze van.

Beestunk hulla faradtan hajnali 1-kor es kozlik hogy nincs szabad szoba, soha nem is volt. De a nevem es a kartyaszamom ott volt egy cetlin az asztalon (mert mindent papiron inteztek nem volt nekik szamitogep). Mondom akkor azt a cetlit add oda mert azon az en adataim vannak. Nem adtak es tok parasztok voltak.

Valamikor 2-kor sikerult talalni egy masik hotelt ahol volt szabad szoba.

Utazas utan irtam egy enyhen leba$zo emailt az expedianak hogy megis mit kepzelnek, raadasul a motel persze megprobalta beterhelni a kartyamat a szallasert pedig nem is aludtunk ott.

Az eredmeny az lett, hogy expedia adott $100 vasarlasi utalvanyt a kellemetlensegeinkert es a motelt azonnal levettek az oldalukrol.

2017. máj. 12. 18:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Tőlünk Egyiptomban kétszer is loptak. Egyik esetben egy külső besurranó a recepciónál, futottunk utána, de nem kaptuk el, másik valószínűleg a személyzet volt egy olcsóbb szállodában. Átmentünk a szomszéd szobába, ott ragadtunk egy kicsit beszélgetni, mire visszamentünk, eltűnt a pénzünk egy része, amit megtaláltak. Egyik esetben sem tudtunk semmit tenni.
2017. máj. 13. 12:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Lopás Új-Zélandon, a szállodától kaptunk egy ingyen reggelit, de ennyi. Végül kaptunk a rendőrtől jegyzéket és itthon kifizette egy részét a biztosító.
2017. máj. 13. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!