Kezdőoldal » Utazás » Szállások » Booking.com -os foglalás után...

Booking.com -os foglalás után a hoteltől visszajelzést hogy tudok kikényszeríteni? (LENT)

Figyelt kérdés

Megszálltam egy hotelben és mivel meghívó kuponkóddal regisztráltam a booking.comra, az árának 10%-át visszakapom a booking-tól, miután a hotel leigazolta hogy megszálltam.


De ez két hét óta nem történik meg. Két hete hazajöttem és még mindig semmi.


A hotelnek már írtam emailt, de mit tehetnék még?


Köszi!



2017. nov. 27. 19:45
 1/8 anonim ***** válasza:

Számlát nem kaptál a szállásdíjról, amikor fizettél? Azt is el kell, hogy fogadják. Írj a booking ügyfélszolgálatának, szkenneld vagy fotózd be a számlát, csatold az ő visszaigazolásukat a foglalásról, és másold be a pontos szöveget, ami alátámasztja, hogy jár neked visszatérítés. Kérd, hogy a mellékelt számlával igazolt tartózkodásod alapján utalják az xxx bankszámlaszámra az ár 10%-át, yy forintot.

Nem hiszem, hogy a hotel nem igazolta le azt, hogy ott voltál, ezt a booking is hajtja, saját érdekében.

2017. nov. 27. 20:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

Köszi, megpróbálom.


A booking-gal kapcsoaltba lépni ilyen esetben milyen email címen kellene?

Mert a hotellel van felület kommunikálni, de a bookingnak ha találok is egy központi email címét arra gondolom tömegével jönnek a levelek.

2017. nov. 27. 21:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
49%
Most látom hogy ezt rossz helyre írtam. Én is a booking-gal akarok kapcsolatba lépni csak más ügyben.
2017. nov. 27. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
06 1 77 77 400 - ez az ügyfélszolgálat telefonszáma. Kapcsolatba úgy tudsz lépni velük írásban, ha belépsz a fiókodba, a profilban ott van a "segítség az ügyfélszolgálattól" menüpont.
2017. nov. 27. 22:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Szerintem ez nem ilyen gyorsan megy. Én a Wizzair-től szoktam pontokat kapni a booking.com-os foglalás után, de az is olyan 1,5-2 hónap elteltével szokott megjelenni.
2017. nov. 28. 00:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
11%
Kérdezőnek: azért nem árt idejében gondolkodni. Mikor ott voltál, nem jutott eszedbe? Bejelentkeztél, ott voltál, fizettél és egyszer sem jutott eszedbe, hogy visszatérítést vársz, aminek feltételei vannak?
2017. nov. 28. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:

Ez nem így működik.

A kijelentkezes időpontja után lehet visszaigazolást küldeni csak én úgy tudom.

Tehát addig hiába is mondtam volna.

2017. nov. 28. 17:29
 8/8 anonim ***** válasza:
Szerintem pontozd le őket a booking.com-on. Arra rögtön ugranak ha rossz komment van róluk. Tapasztalatból tudom, hotelbe dolgoztam, lepontoztak minket és nem győztük kinyalni a seggét a vendégnek, csak hogy módosítja jobbra az értékelését. Volt ott minden, ingyen adunk neki szobát, kaját, parkolást, csak ne legyen ott az 1*-os értékelés.
2017. dec. 1. 09:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!