Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Számla sztornózása és a...

Számla sztornózása és a visszajáró összeg kifizetése tényleg csak személyesen történhet meg? (bővebben lent)

Figyelt kérdés

Egy cég szolgáltatására fizettünk elő.

A szolgáltatás végül meghiúsult - a cég írásban (e-mail) is megerősítette, hogy az előre megfizetett összeg visszajár részünkre (kezelési költséggel csökkentve).


Kértük, hogy utalják el részünkre a visszajáró összeget - erre a következő választ kaptuk:


az összeg visszaadását kizárólag személyesen lehet megoldani, arra hivatkozva, hogy a számlát sztornózni kell.



A cég helyileg nagyon messze van tőlünk, így az útiköltség a visszajáró összeg jelentős részét felemésztené...


Az összeg visszaadása tényleg csak személyesen történhet meg, mert a számla sztornózása miatt személyesen kell(ene) megjelennünk?


Az megoldás lehet, hogy a számlát postán küldjük meg a cégnek? (Ha ez szükséges a sztornózáshoz egyáltalán.)


Szeretnénk kérni a céget, hogy a bankszámlánkra közvetlen befizetéssel rendezzék a visszajáró összeget.


A banki befizetéssel történő rendezésre vonatkozóan tudunk küldeni a cégnek írásban - aláírással ellátott kérelmet is, ha ez szükséges lehet.


{A bankban pénztári befizetést mi is eszközöltünk már mint cég - cég és magánember számlájára is, a könyvelőnknek akkoriban a banki közvetlen befizetésről kapott igazolás teljesen megfelelt.}


Előre is köszönöm a válaszokat!



#számla #visszatérítés #sztornó #személyes ügyintézés #számla sztornózása #banki befizezés
2021. máj. 31. 12:38
 1/6 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem erre te is tudod a választ :) A sztornózáshoz ugyanúgy nem kell személyesen megjelenni, mint a számla kiállításához.
2021. máj. 31. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%

Nem kell személyes jelenlét, posta 1-2 munkanapon belül megoldja, de jobb helyeken már digitálisan is megoldható.

Lehet bepróbálkoznak ezzel, elég 1-2 ember aki inkább lemond a pénzről, mint mondtad, h útiköltség és idő ráfordítás nem éri meg mindenkinek.

2021. máj. 31. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

Köszönöm szépen a válaszokat - a megerősítést!


A cégtől így akkor kérjük az összeg banki visszatérítését és postázzuk a számlát, ha a szkennelt verzió nem elég nekik.

2021. máj. 31. 16:27
 4/6 anonim ***** válasza:
100%

1) ha miattuk hiúsult meg a teljesítés nem jár nekik a kezelési költség

2) hazudnak

3) a számla sorszáma alapján megoldható

2021. máj. 31. 22:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:

Kedves '4/4',


köszönöm szépen a választ!


Igen, az ő részükről hiúsult meg.


Annyi még eszembe jutott, hogy ha végképp elzárkóznak a visszatérítéstől, akkor lehet talán a fogyasztóvédelemhez fordulni?

2021. jún. 2. 07:36
 6/6 anonim ***** válasza:
69%
Békéltető testülethez
2021. jún. 2. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!