Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Hogyan kell elektronikusan...

Hogyan kell elektronikusan elküldeni az adóbevallásomat?

Figyelt kérdés

Már letöltöttem a programot a nav honlapjáról,sikeresen kitöltöttem nincs hiba az ellenőrzésnél,de hogy küldjem el?

Egyébként van ügyfélkapum is.

Mik a következő lépések?Help!



#adóbevallás #elküldés #elektronikus elküldés
2012. szept. 20. 19:37
 1/4 anonim ***** válasza:

Fent van egy olyan menüpont, hogy Kapcsolat az ügyfélkapuval.

Azon belül: Nyomtatvány megjelölése elektronikus beküldésre

Utána ugyanott: Nyomtatvány közvetlen beküldése ügyfélkapun keresztül.

Aztán a felugró ablakba beírod az ügyfélkapus neved és jelszavad.

2012. szept. 20. 20:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Köszi a választ!!Ennyi az egész?És dokumentumot feltölteni nem kell előtte?
2012. szept. 20. 20:56
 3/4 A kérdező kommentje:
Megpróbáltam,de csak letitkosította a nyomtatványt és az elküldendők közé mentette.És most akkor mi van?
2012. szept. 20. 21:04
 4/4 anonim ***** válasza:

Az adóbevallással nem kell semmilyen dokumentumot beküldeni, tehát dokumentumot feltölteni sem kell.

A megjelölés és titkosítás után van a mit az első válaszban is írtam:

Nyomtatvány közvetlen beküldése ügyfélkapun keresztül.

Aztán a felugró ablakba beírod az ügyfélkapus neved és jelszavad.

2012. szept. 21. 06:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!