Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » ÁNYK nyomtatványok elektroniku...

ÁNYK nyomtatványok elektronikus aláírásához szükséges speciális eszköz?

Figyelt kérdés
KAR meghatalmazó lapot töltenénk ki, amivel nincs is gond, de az új rendszer szerint elektronikus aláírás kell a cég, illetve a meghatalmazott részéről is. Addig míg nincs meg, ugye be sem lehet küldeni. De hogy kérjek digitális aláírást egy távoli székhelyű cégtől? A hivatalos blabla "jogszabályban előírt elektronikus aláíró eszközt" emleget, ami így nem mond nekem sokat és konkrét információ sem áll rendelkezésre. Hogyan is működik ez, hogy töltsük ki ezt a részt?

2015. febr. 8. 09:40
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!