SOS! Mit tegye? Sok jelszót kipróbáltam az ügyfélkapuban, és most (22. -én, du.3-kor) kitiltott. Tudja vki. h. ez mennyi időre szól? És azt, h. hányszor lehetne próbálkozni?
Figyelt kérdés
"Többször hibásan adta meg a jelszavát, ezért a rendszer ideiglenesen kitiltotta!
A részletekről hamarosan email-ben értesítjük."
5 perc alatt még nem értesítettek...
2018. máj. 22. 15:07
1/2 anonim válasza:
Tudod mit jelent az SOS? Nem mi?
Miért nem hívod fel az ügyfélszolgálatot és kérdezed meg?
2/2 anonim válasza:
Ha minden igaz, 3-szor lehet próbálkozni. Holnap is 3-szor próbálkozhatsz, és utána is minden nap 3-szor.
De lehet, hogy érdemesebb új jelszót kérni a rendszertől, nehogy egyszer megunja, és nem ideiglenes tilt ki, hanem "végleg". :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!