Lejárt a kártyám, nem küldtek újat. Ilyenkor mi van? (OTP)
Figyelt kérdés
November végén járt le a Junior kártyám, de Decemberben még jogosult voltam rá, ezért küldtek egy újat December végi lejárattal. Azórmta viszont nem jött új, ilyenkor mi van?2020. jan. 2. 05:26
1/8 anonim válasza:
Az van, hogy mèsz a bankba ès megkèrdezed tőlük.
2/8 anonim válasza:
Te írtad le, nem vagy már jogosult rá. Menj be a bankba elintézni a papírokat.
4/8 anonim válasza:
Hát nem tudom, szerintem nem vagy jogosult már rá. De ne menj be a bankba, felesleges.
6/8 xswerdy válasza:
ha te magad írod, hogy decemberig voltál jogosult, és egy decemberig érvényeset küldtek, akkor nem értem a kérdést.
Mondjuk azt gondolnám, hogy egy bank azért ad a szokásos díjaknál kedvezőbben valamiféle junior konstrukciót, hogy az ügyfelet magához kösse. Így feltételezném, hogy mielőtt megszűnne a jogosultságod (gondolom, életkor alapján), valamilyen formában megkeresnek az újabb ajánlatukkal.
7/8 A kérdező kommentje:
Én is erre gondoltam, de ez nem történt meg. Még csak arról se szóltak, hogy "Figyelj már, nemsokára lejár a kedvezményed, majd gyere már be egyeztetni"
Én úgy voltam vele, hogy automatikusan kezelik majd ezt a dolgot...
2020. jan. 2. 18:57
8/8 A kérdező kommentje:
Voltam a bankban, még az ügyintéző csaj se értette, hogy miért nem küldtek új kártyát, tehát mégse én voltam a hülye...
2020. jan. 3. 12:18
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!