Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Szép napot mindenkinek! Kin...

Alibaba24585 kérdése:

Szép napot mindenkinek! Kinek van tapasztalta a Takarékbankkal kapcsolatban személyi hitel terén?Már egy hete be adtam a kezdeményezést bankáron keresztül és még semmi információt nem lehet tudni! Köszönöm előre a válaszokat!

Figyelt kérdés

júl. 21. 12:08
 1/8 anonim ***** válasza:

Személyi hitel esetén az nagyon sok idő.

Ha mindent beadtal ami kell akkor elutasítottak csak nem közölték. Egy hét alatt bőven el lett bírálva.

júl. 21. 13:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
A bankárom meg most szabadságon van! Írtam neki és automatikus emaliben ez állt!! Nem tudom hova lehetne fordulni információért!?
júl. 21. 14:06
 3/8 anonim ***** válasza:

Az nem számít, hogy az adott banki ügyintéző a fiókból szabadságon van.


Kivéve akkor ha valami hiányzott és neki jelezte a hitelbírálati részleg, ő pedig nem tudott neked szólni.

De ha egy fióki kolléga szabadságon van a minimum minimuma, hogy az ő ügyeit átirányítják egy másik fióki kollégához aki helyette szólna neked.

Csak ezért nem akadhat el.


Ha viszont minden rendben volt a hiteligényléssel, semmi sem hiányzik, akkor a fióki munkatársnak nincs többé benne szerepe.


A pozitív elbírálás után automatikusan folyósítják. Nyilván megadtál számlaszámot ahova kéred.


Menj be a fiókba, nyugodtan mehetsz máshoz és kérdezz rá, hogy ő mit lát.

júl. 21. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Próbáltam hívni az internetes oldalon az ügyfélszolgálatot a fel tüntetett telefonszámon, de sajna ők nem tudnak információval szolgálni! Múlt héten szerdán írtuk meg a szerződést! Nem tudom, hogy ennyi idő kellene neki?Mert felém még senki nem jelzett semmit!
júl. 21. 14:17
 5/8 anonim ***** válasza:

Maximum a telebank tudna segíteni miután jelszóval azonosítottad magad. Hasonlóan a netbank belépéshez. Amúgy nem mondhatnak semmit, hiszen ki tudja, hogy tényleg az van-e a vonal végén akinek mondja magát.


De hogy a telebank amúgy rálát-e a folyamatban lévő hiteligénylésekre azt nem tudom én sem.


A fiókba mennék be a helyedben, ha van rá időd.

júl. 21. 14:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a segítséget!
júl. 21. 14:23
 7/8 anonim ***** válasza:
Szívesen, remélem tudtam is érdemben segíteni!
júl. 21. 14:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
Tudtam beszélni az ügyintéző hölggyel és utánna nézett! Elméletileg folyamatban van az ügy, csak nagyon le terheltek mert sok a szabadságos és nagyon sok a hitel kérelem! De nincs semmilyen féle egyéb irat igény!Nem tudom meddig húzodhat még ez el? Azt olvastam hogy a Takarékbank amúgy is szeret rá ülni a dolgokra! Na de majd látjuk!
júl. 21. 16:04

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!