Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Online bankkártyás fizetésnél...

Online bankkártyás fizetésnél lefagyott az oldal, de levonta a pénzt, mi a teendő?

Figyelt kérdés
Sikeres fizetés után visszatér a kereskedői oldalra a böngésző, de ez sosem történt meg. Nagyon sok idő után frissítettem, hátha, de akkor csak a vacak k&h üzenet jött be, hogy sikeres fizetés. És onnan sehova nem lehetett lépni, visszaléptem a kereskedői oldalára, ott persze nem érzékeli, hogy befizetés lett volna. Egyszer rájön a rendszer vagy futhatok a pénz után?
máj. 14. 19:20
 1/3 anonim ***** válasza:
87%
Nem történt terhelés, csak zárolás. A bank 14-30 nap múlva feloldja (bankfüggő hogy mikor).
máj. 14. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
40%

Használj olyan bankszámlát, ahol az applikációban kell jóváhagynod a tranzakciót.

A Wise például ilyen és teljesen ingyenes a számlavezetés.

Adok meghívót, ha kell, de önállóan is le tudod tölteni a Wise applikációt és pár perc alatt bankszámlát tudsz nyitni náluk szelfivel, magyar nyelven.

máj. 15. 09:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Az utolsónak nagyon kell a Wise-tól a meghívások utáni pénz...


Kb minden banknál (K&H-nál is) applikációban erősited meg az online vásárlást. Valószínüleg a fizetés oldala kapott egy rövid zárlatot, és nem teljesült. De ne aggódj valóban a bankodnál csak zárolták a pénzt, mivel sikertelen volt a fizetés várhatóan 1-14 munkanapon belül feloldják

máj. 15. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!