Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Miért lassult be a bank? Azt...

Miért lassult be a bank? Azt sem tudom, mennyi az egyenlegem!

Figyelt kérdés

Korábban az volt a módi, hogy ha fizettem kártyával, akkor a számlámon azonnal megjelent, hogy X Ft zárolva, majd 2-3 munkanap múlva a levonásoknál szerepeltek a fizetett összegek. Ez így volt tavaly őszig.

Akkor észrevettem, hogy volt olyan eset, de nem mindegyik, hogy hiába fizettem a számlám nem terhelődött, csak 2-3 nap múlva. Azaz nem volt azonnali zárolás, csak 2-3 nap csúszással. Most megint ebbe futottam bele. Megdöbbenve láttam, hogy milyen kevés pénz lett a számlámon. Ugyanis az adott napon még nap még nem volt zárolva minden tétel, amit aznap fizettem.

Miért csinálja ezt a bank? Így nem tudok tervezni, mert lehet, hogy jóval kevesebb a tényleges egyenlegem, mint a behazudott. :(



2017. febr. 21. 00:22
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
Melyik bank? Megyek befizetek 10 ezret és levásárolom 500x egy nap alatt!
2017. febr. 21. 01:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:

Tényleg jó lenne tudni, melyik bank ez, mert én pl. OTP-nél sosem tapasztaltam ilyent.

A felhasználható egyenleg mindig pontos, még ha nincs is lekönyvelve, csak 2-3 nap múlva.

2017. febr. 21. 06:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
Hitelkeret nem kapcsolódik a számlához?
2017. febr. 21. 07:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
Erste Bank. És nincs hitelkeretem.
2017. febr. 22. 01:11
 5/11 A kérdező kommentje:
Első: Nyugi, majd lesz egy csomó mínuszod, amit majd behajtanak...
2017. febr. 22. 01:14
 6/11 A kérdező kommentje:
Sikerült is mínuszba menni, a emiatt a baromság miatt. -133 Ft az egyenlegem! Köszi kedves Erste, hogy hitelkeret nélkül mínuszba mehetek a ti hülyeségetek miatt! Mi az, hogy nem zároltok fizetéskor azonnal?
2017. febr. 25. 00:57
 7/11 anonim ***** válasza:
Banknál utánakérdeztél?
2017. febr. 27. 07:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:
Még nem. Majd bemegyek.
2017. febr. 28. 00:43
 9/11 anonim ***** válasza:

Már bocs, de ezt soha nem értettem: a bank rosszul vezeti a számládat, és ahelyett, hogy ezt az ügyfélszolgálaton AZONNAL jeleznéd, inkább itt háborogsz, ahol 100%, hogy senki nem tud neked érdemben segíteni.

Ez olyan, mint a Fluimucil: DE MIÉRT?!

2017. febr. 28. 07:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 A kérdező kommentje:
Ha valaki másnak is van ilyen tapasztalata, azt megoszthatom itt. Na meg mostanában volt a Citibankos átvétel, ami szintén bezavarhatott.
2017. márc. 1. 01:52
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!