Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel

A kérdés

Miért várakoztatnak a telefonos ügyfélszolgálatok, miért nem hívnak vissza?

Blockchain alapon megoldható ez is ki mikor telefonált, érkezési sorrendben igazságosan visszahívják az embert, és nem kell várakoztatni az embereket, mennyi költséget spórolnának, nem terhelnék a hálózatot és sorolni lehetne az előnyeit. Még akkor is ha a bank a telefonköltséget áthárítja a telefonálóra. Nincs felesleges költség amíg csak tartja az ember a telefont.


Felhívják a bankot, aki várakoztat feleslegesen, nyugodtan fizethetne büntetést az ügyfélszámlára minden kidobott és megvárakoztatott perc után. Álmodj királylány...



Keress kérdéseket hasonló témákban: bank, telefon, ügyfélszolgálat, kidobott percek, észszerűtlen informatikusok

  okt. 12. 17:37  Privát üzenet  

A válaszok

Sajnos az ügyfélszolgálatok (nem csak a bankoknál) magasról tesznek arra, hogy az én SIM egyenlegemet jó alapos percdíjjal megterhelték totál feleslegesen! És még vagy 10-szer ezt megismételjük, mire esetleg méltóztatnak felvenni és segíteni is.

Hogy miért nem hívnak vissza? Nem nekik fontos, nem fogják ránk vesztegetni az idejüket, főleg, hogy vissza se tudják igazán követni a nem fogadott hívásokat (vezetékes telefon nem írja ki a számom, legalábbis nekem emiatt mindig külön meg kell adnom azt a számom, amiről épp hívom). De ha vissza tudnák követni, akkor se hívnának szerintem.



A válaszíró 79%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/3Időpont okt. 12. 18:11 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Ehhez nem kell blockchain :)

Az, hogy ki mikor telefonált teljes mértékben érdektelen, más szempontok alapján rakják sorba a hívásokat.


Hogy miért várakoztatnak? Mert sok a hívó, és kevés az ügyfélszolgálatos. És bizony a hülye is sok, nagyon sokan olyasmikért betelfonálnak, hogy aznap milyen nap van kb...



A válaszíró 69%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/3Időpont okt. 16. 00:19 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

ez ok, de miért nem hív vissza, addig csinálnám a dolgom és nem a Für elise-t hallgatom, meg a "pillanatnyilag foglalt minden ügyintézőnket".

# 3/3Időpont okt. 16. 00:45 Privát üzenet

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Mi az oka, hogy a szolgáltatók mostanában az ügyfélszolgálatok e-mail címeit nem adják meg, helyette az Elektronikus ügyintézés előfizetőknek szövegdobozokat erőltetik az ügyfelekre?
Nőgyógyászati magánrendelésen, hogy működik az időpontosztás? Több nőt hívnak be ugyanarra az időpontra, na de ilyenkor mitől függ, hogy ki az első? Vagy félóránként hív be új...
Vannak itt olyan vagyonőrök, akik vmely közintézményben dolgoznak - iskola, könyvtár, egyéb ügyfélszolgálatok - ha igen, mennyit kerestek?
Adókártyát a diák/nyárimunkához a NAV honlapján a központi ügyfélszolgálatok (régió szerint) alatti címeken lehet személyesen igényelni?
Válaszolnak az ügyfélszolgálatok, ha az általuk megadott email címre írok?
Telefonos ügyfélszolgálatok menütérképe, gyűjtőoldala létezik?

Kérdések az Üzlet és pénzügyek rovatbólKérdések a Banki ügyek, kamat, hitel rovatból








Minden jog fenntartva © 2018, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!